5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iDude

Meerdere gebruikers syncen met MobileMe

hoi
    ik heb mobile me, maar toch een vraag.

is het ook mogelijk om meerdere VERSCHILLENDE users te syncen mbv mobile me? dus: ik heb een macmini op mijn werk met 1 user: werk-macmini. Nu sync ik die volledig met mijn thuis-imac (met dus de user: werk-Imac. Nu wil ik echter ook mijn prive spullen van thuis op de imac, ook nog met een powerbook die ik thuis heb sharen. Is dit mogelijk mbv mobile me? of moet ik dan 2 accounts hebben?

thanx

idude

Bijdrager
    iTV

Volgens mij moet dat kunnen als je maar wachtwoord en gebruikersnaam invuld in de mac’s
    .allen krijg je dan wel werk en prive in een Mobile me dus door elkaar.

probeer het anders gratis 60 dagen: https://secure.me.com/wo/WebObjects/Signup.woa
    als niet lekker werkt kost het je nix.

of wacht ff denk dat er nog ff denk dat er best wel kansje in zit dat mensen op dit forum mobile me hebben
    die helpen vast wel

:P

Bijdrager
    macpro

Je kunt meerdere Macs met elkaar synchroniseren via MobileMe. Geen enkel probleem.
    Op die manier zul je op al die Macs dezelfde gegevens krijgen in je Adresboek, Agenda, Mail accounts, Systeemvoorkeuren, Sleutelhanger etc.. Mits je uiteraard al die opties aanzet om te synchroniseren.

Bijdrager
    iDude

hoi

ik heb dus mobile me al, maar de vraag is dus of ik 2 verschillende users door elkaar kan gebruiken.

Dus bookmarks van compu 1+2 syncen, en ook de bookmarks van compu 3+4 syncen.Of moet ik daar dan een nieuwe account voor kopen?

Bijdrager
    macpro

Dan moet je inderdaad een ander account erbij kopen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.