7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    music-lover

meerdere dvd overzetten naar ipod , maar hoe?

Hoi, ik heb maar een nieuwe topic geopend en heb de zoekfunctie geprobeerd….maar kan niets vinden.

Als ik een dvd met clips wil overzetten via videora naar de ipod gaat het prima! Ik krijg dan bestanden die beginnen met VTS_01 enz. Maar pak ik dan een andere dvd, dan krijg ik daar ook weer die VTS_01 enz bestanden en dan schrijft hij automatisch de vorige clips over zodat ik maar één dvd tegelijk kan overzetten, om maar met Benny Jolink te spreken: kan dat nou niet anders???

Ik heb de namen al veranderd maar helpt allemaal niets. Het duurt best lang om de clips over te zetten en als je dan maar één dvd per keer kan doen….tja….

Wie heeft er een oplossing voor???

Bijdrager
    sedikit

Al iSquint of VisualHub geprobeerd?(zie Versiontracker). Volgens mij kun je meerdere video’s tegelijkertijd selecteren om geschikt te maken voor je ipod. En ja: dat duurt erg lang!

Moderator
    unSOUND

Videora is een Windows programma bij mijn weten… dus aan alternatieven als iSquint e.d. heb je dan niet veel. Wat je nu in ieder geval fout gedaan hebt is dat je niet de film in zijn geheel hebt omgezet, maar ieder los bestand van de DVD. Hoe je dat echter moet instellen in de software die jij gebruikt weet ik niet.

Bijdrager
    music-lover

Tja, heb ook al gedacht om de dvd in één keer te doen, maar dat lukt niet.
    Wat betreft de andere programaatjes, dat klopt met windows kan ik die niet installeren.

Moderator
    unSOUND
    ”music-lover”

Tja, heb ook al gedacht om de dvd in één keer te doen, maar dat lukt niet.

Wat lukt er dan precies niet ? Krijg je een foutmelding of iets ? Want het hoort te kunnen… En probeer anders een ander programma, hier staan de meest bekende:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=868768#868768

Bijdrager
    music-lover

hoi,

het probleem is dat als ik de dvd open via videora dan kom ik weer in een ander venster waar dan de Video TS en Audio TS staat, open ik Video TS dan krijg ik een venster met de VTS_.. bestanden…..zodat ik bestand voor bestand moet overzetten. Ik kan niet zo de dvd in zijn geheel overzetten.

Moderator
    unSOUND

Dan moet je dus gewoon een ander programma gaan gebruiken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.