9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mapper

Meerdere devices aan Find my iPhone toevoegen

Hi,

Ik wil graag ook de iPhone (eigen ID etc) van mijn vriendin toevoegen aan mijn Find my iPhone account, zodat ik via mijn app, de telefoon van haar kan zoeken als deze (weer eens) kwijt is.
    Kan dat? weet iemand dat?

Alvast bedankt voor de moeite!

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Als deze weer eens kwijt is hé, je bedoeld als je wilt kijken waar ze is ;)… Misschien kan je je doel bereiken via de Find My Friends App van Apple.

Bijdrager
    Mapper

@jeroenvanrutten: hehehehehe.:lol:
    Het is helaas om echt dat ding te vinden als ze hem weer eens kwijt is en aangezien we maar 1 laptop thuis hebben…

Bijdrager
    jeroenvanrutten

In Find My Iphone is dit helaas niet mogelijk. Alleen als je vriendin hetzelfde Apple ID als jou gebruikt. Maar je kan toch met haar Apple ID inloggen op icloud en dan haar telefoon opsporen?

Bijdrager
    snijder

Je kan toch ook een 2de icloud/appleID toevoegen in je Idevice en dan alleen ”find my iphone” inschakelen. In plaat van ook je contacten en agenda en mail etc? Althans zo heb ik het om de Devices van me ouders/broer

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Dat is inderdaad ook mogelijk.

Bijdrager
    snijder

Aangezien hun niet weten hoe het werkt en evengoed niet hun wachtwoorden willen prijsgeven, Kan ik evengoed alle devices die in de ‘familie’ zitten opspeuren.

Bijdrager
    madcat

je kan maar via 1 apple id find my iPhone gebruiken.

Oplossing 1 is op icloud.com met haar apple id inloggen
    Oplossing 2 is via find my friends haar id koppelen aan die van jou.

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Dat staat hierboven toch ook al?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.