8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    zeezout

Meerdere contacten uit adresboek in 1 keer sms sturen?

Ik kwam er achter dat ik met mijn nieuwe mobiel(se k8001) en bluethooth heel handig mensen smsjes kan versturen vanuit apple’s Adresboek. Ik ben alleen op zoek naar een functie waarmee ik makkelijk meerdere mensen in 1 keer een sms kan versturen…

Het is dus niet de bedoeling dat dat via internet gebeurt maar gewoon door mijn eigen telefoon dmv een bluethooth verbinding.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik hoor het graag :wink:

Bijdrager
    wout3r

Hoe verzend je dan uit Adresboek?

Bijdrager
    Oppie

@ Wout3r: Adresboek Help aanklikken en dan in het zoekveld “sms” intiepen…

Bijdrager
    wilko

Of nog veel mooier: BluePhone Elite. http://mirasoftware.com/BPE/
    _super_ programma, gebruik het al 2 jaar, de enige shareware die ik ook ├ęcht het geld waard vind.

Bijdrager
    Juch

t zou mij niet verbazen als je de functionaliteit van dat shareware progje ingebouwd kan vinden in de interactie tussen iPhone en MacOSX. Maar idd wel een leuk progje

Bijdrager
    wilko
    ”Juch”

t zou mij niet verbazen als je de functionaliteit van dat shareware progje ingebouwd kan vinden in de interactie tussen iPhone en MacOSX. Maar idd wel een leuk progje

Gelukkig is die iPhone er al bijna :sealed: (not)

Bijdrager
    wout3r

Bij mij werkt de verbinding niet goed.. Als ik gebeld wordt krijg ik wel keurig een venster op m’n Mac dat ik gebeld wordt maar het opnemen werkt niet.. Bovendien werkt het SMS versturen ook niet
    Ik heb een Sony Ericsson K750i. Iemand enig idee waar aan dit kan liggen?

Bijdrager
    wilko

Hmmm raar, misschien even de maker ervan mailen. Met m’n K700 (model ouder) werkt het super.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.