3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    jebman

[opgelost]meerdere bureaubladen bij multi monitor

Eindelijk 2 extra monitoren aan de iMac aan de praat gekregen.

Nu heb ik op een app draaien die in volledige scherm modus draait en alle 3 de monitoren gebruikt. Echter als ik in een andere app zit in bureaublad 1 staan op de andere monitoren nog de venster van bureaublad 2. Dat was niet zo op vorige mac. Ook het slepen van andere geopende apps naar de andere werkt niet om dit te voorkomen.

Wil gewoon 2 bureaubladen hebben met elk 3 monitoren en niet door elkaar heen

Ook wanneer ik bijv Safari in full screen doe dan gaat dat anders dan in 10.9 toen gingen de andere schermen op zwart, nu alleen full screen op 1 monitor.

Bijdrager
    TheBigZ

Er is in de loop der jaren het een en ander gewijzigd aan de multi-monitor support in OS X.

Misschien kom je hier verder mee:

https://www.macworld.com/article/3056641/macs/how-to-avoid-a-blank-second-display-when-using-full-screen-mode-in-an-os-x-app.html

Of deze:

Do you have the setting System Preferences → Mission Control → Displays have separate spaces enabled or disabled?

With enabled it should behave as before.

Bijdrager
    jebman

Thanx, dat was de truc voor mij om juist wel een zwart scherm te krijgen bij een app in full view.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.