6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    SvS

Meer widgets zijn ineens verdwenen bij Berichtgeving op Mac

Berichtgeving – Wereldklok is verdwenen sinds de update.
    Dat niet alleen, ook widget Calculator is verdwenen. Klopt dat wel?
    Is er ergens op de mac waarbij ik het kan instellen? Ik zie niets in systeemvoorkeuren / Berichtgeving.

Ik gebruikte het veel, om snel een blik te werpen hoe laat het in bepaalde landen is zonder te hoeven ‘rekenen’. (ivm communicatie met relaties daar) plus snel even een sommetje te typen. Hoe kan ik rekenmachine en wereldklok weer terug plaatsen?

Bijdrager
    tarun

De wereldklok vindt je terug bij Berichtgeving (icoon helemaal rechtsboven) op het tabblad Vandaag:

Bijdrager
    SvS

Dat bedoel ik. Die was er tot voor kort. Nu niet meer en als ik op ‘wijzig’ druk, dan zie ik het ook niet, evenals de rekenmachine.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  SvS.

Bijdrager
    SvS

Wohoooo!! Problem Solved!
    Update van 10.12.0 naar 10.12.1 heeft de widgets vanzelf teruggebracht, ook met vorige instellingen. Phoeh!
    Maar raar, hoe kan dat nou dan? Paar bitjes verkeerd?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  SvS.

Bijdrager
    GoeieDag
    tarun op 06 november 2016

De wereldklok vindt je terug bij Berichtgeving (icoon helemaal rechtsboven) op het tabblad Vandaag.

En dan voor de volledigheid erbij vertellen dat je eventueel op ‘Wijzig’ moet klikken, onderaan dat venster, en de Wereldklok moet selecteren middels het groene plusje.
    Maar SvS had dat blijkbaar gedaan? Ach, een herstart wil wel eens helpen…

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    SvS

Ja, het stond gewoon helemaal leeg, alleen iTunes en agenda kon ik toevoegen. Maar allee, het is vanzelf helemaal opgelost. Sinds Sierra heeft mijn iMac wel last van rare kuren, zo erg dat ik systeem moest terugzetten van reservekopie.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.