5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Griffendahl

Mediaserver voor de Mac icm. Playstation 3

Ik heb sinds kort een playstation 3 aangeschaft. Nu biedt die de mogelijkheid om muziek, video en foto’s over mijn netwerk maar binnen te streamen… Hiervan zou ik erg graag gebruik maken, dat lijkt mij namelijk de perfecte aanvulling voor de tv.

Mijn vraag is nu welke software je hier het best voor zou kunnen gebruiken. Welke mediaserver is het best om je muziek en video te streamen naar je playstation. Hopelijk hebben hier al wat mensen ervaring mee… Zodat ik niet dadelijk een stuk software hiervoor ga aanschaffen wat eigenlijk niet goed werkt.

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    sanius

Ik heb geen ervaring met MediaLink maar wel met Connect 360 (voor, je raad het misschien al, de xbox 360) en dat werkt behoorlijk goed.

Ik neem aan dat je PS3 niet het internet deelt met de Mac…? Anders kan het zijn dat MediaLink niet de PS3 herkent in het netwerk en moet je eerst MediaLink aanzetten en vervolgens de PS3.

Maar zoals ik al zei ik heb geen ervaring met MediaLink, alleen met andere Null River software.

Bijdrager
    leema118

Ik ben nu zelf ook in het bezit van een Ps3, en het eerste wat ik gekocht heb is Medialink.
    werkt zeer simpel, maar wel doeltreffend.
    De installatie is een fluitje van een cent, heb een dvd geript naar me map “video” en het streamen gaat perfect.
    het enige is dat met videostream nog geen DTS mee gestuurd kan worden alleen 5.1

Foto’s en mp3 gaan perfect, in een woord het is de 17 euro meer dan waard.

Gtrz;Cees

Bijdrager
    morris

medialink werkt perfect en heel erg simpel, wel ff een licentie kopen anders doet die het niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.