5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    svgoor

Mediacentral en EyeTV 410

Maccers,

Is er iemand die Mediacentral gebruikt in combinatie met een EyeTV 410 van ELgato. Deze werkt prima met digitale televisie van KPN. Wil deze graag in combinatie met Mediacentral gebruiken op een mac mini. Dan is mijn mediacenter helemaal af.

In de demo van Mediacentral kan de EyeTV niet als device selecteren. De website van equinox vindt ik wat onduidelijk. Er zou wel ondersteuning zijn voor systemen van elgato voor live tv. Alleen in de pref. worden alleen 2 andere devices genoemd.

Iemand een idee of dit werkend. Anders probeer ik het wel de kosten van mediacentral zijn ook niet zo hoog (29 dollar).

De Elgato in frontrow werkt leuk en lekker makkelijk, zeker het selecteren van opname en plannen, echt toppie.

Wil een (oude) mac mini (niet intel) gebruiken en daar deze geen frontrow ondersteund mediacentral gebruiken.

Mocht ik in het verkeerde forum plaatsen, bij voorbaat excuus, dan hoop ik dat er een vriendelijke moderator is die het bericht in de juiste sectie plaats.

thanx Sander

Bijdrager
    PietjePuk

Als je Front Row via de omweg installeert, en dan de Elgato plug in installeert. Zal dit dan niet werken?
    http://andrewescobar.com/archive/2006/05/13/frontrow122/

Bijdrager
    DEform

Hmm, waarom mediacentral?
    Heb je een intel mini met Apple remote?
    Bij de laatste eyeTV 2.3 versie, zit een “front-row”-
    achtige interface ingebouwd dus…

Bijdrager
    PietjePuk
    ”svgoor”

Wil een (oude) mac mini (niet intel) gebruiken en daar deze geen frontrow ondersteund mediacentral gebruiken.

:wink:

Bijdrager
    DEform
    ”PietjePuk”
    ”svgoor”

:wink:

:oops:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.