4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Shaky60

Media streamen naar je iPad vanaf timecapsule?

Goedemorgen,

Ben al een tijdje geregistreerd, maar nu dan mijn allereerste post hier!:lol:

Heb Air Video geinstalleerd, en dat werkt geweldig vanaf mijn Mac’s naar m’n iPad.

Maar, ivm de ruimte, wil ik graag mijn films streamen vanaf mijn timecapsule naar de iPad.
    Kan dat ook met Air Video?
    Was op dit punt even de draad kwijt en kon het niet vinden.

Ben benieuwd!

grt
    Sjaak

Bijdrager
    KarelWillem

Niet rechtstreeks zonder Mac natuurlijk.
    Air Video heeft een computer nodig voor de codering.

Maar niets houdt je tegen om je Time Capsule disk toe te voegen aan de gedeelde schijven.

Bijdrager
    Shaky60

Ok dan! Bedankt!
    Ga er even mee aan de slag. Gaat lukken.

Bijdrager
    gruiter

Hoi,

Naar aanleiding van o.a. dit topic heb ik vanmiddag Air Video ook maar ge├»nstalleerd op m’n iPad. Het werkt super in mijn draadloze netwerk. De films staan op een Iomega extern schijfje en ze worden binnen luttele seconden gestreamed naar m’n ipad.

Echter, toen als ik films op mijn TimeCapsule zet dan duurt het wel een minuut voordat de film al dan niete “haperend” begint te spelen. De Timecapsule reageert sowieso een stuk trager, zelfs backups terug halen duurt een eeuwigheid.

Iemand een idee hoe het komt dat binnen hetzelfde draadloze netwerk de files op mijn Iomega schijfje wel snel worden geladen en niet vanaf de timecapsule? Zou m’n timecapsule defect kunnen zijn?

Wel een geweldige methode om zo via Air Video de bestanden op m’n MacBook (die nu meer als server en download machine fungeert) af te kunnen spelen op de iPad ….

Goeten,
    Gerald

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.