5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Den Tijger

Media Player

Ik zit met het volgende, ik heb net Windows Mediaplayer gedowned, om bijlages in mails te kunnen openen. He probleem is, als ik het bestandje ( Windows Media.sitx) selecteer, ik een probramma moet selecteren, en ik weet niet echt het welk, ik dacht dat dat gewoon geïnstalleerd kon worden. Antwoord in PB aub

Bijdrager
    TonE

Bijdrager
    Turbanus
    ”Den

Ik zit met het volgende, ik heb net Windows Mediaplayer gedowned, om bijlages in mails te kunnen openen. He probleem is, als ik het bestandje ( Windows Media.sitx) selecteer, ik een probramma moet selecteren, en ik weet niet echt het welk, ik dacht dat dat gewoon geïnstalleerd kon worden. Antwoord in PB aub

Even een kleine opmerking over een vraagsteling en de oplossingen van problemen. De basis-doelstelling van dit forum is dat alle gebruikers elkaar helpen om problemen op te lossen. Die problemen worden dan t/m de oplossing in een betreffend topic behandeld. Om alle gebruikers ook van de oplossing te laten meeprofiteren, is het gewenst dat ook de oplossing dus in het topic wordt geplaatst en niet via een PB in de vergetelheid verzand.
    Bedankt voor je begrip.

Bijdrager
    Den Tijger

op die manier, ik wist niet in hoeverre dit relevant kon zijn voor de anderen. sorry hiervoor.

Bijdrager
    Turbanus

:wink: Het mag ook best wel eens gezegd worden dat Apple een beetje in gebreke is met dat Stuffit verhaal. Tot voor een jaar geleden werd elke uitgeleverde Mac al standaard voorzien van het nagenoeg laatste Stuffit-progje. “Oude” Maccers kunnen zich wel redden en weten dat ze dat progje nodig hebben om hun spullen uit te pakken, maar de switchers en nieuwelingen niet natuurlijk. Dat is dus eigenlijk een misser van Apple.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.