20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

Media Markt is Jarig en trakteert op Apple

Net in de MM in Eindhoven geweest, en daar stonden alle Apples in de aanbieding van wegen hun 3 jarig bestaan.

Ik noem even op:

Model Van Voor
    iMac 323 999 951
    iMac 324 1299 1237
    iMac 325 1599 1390
    iMac 326(?) 1919 op
    MacBook 402 899 856
    MacBook 403 1029 909
    MacBook 404 1199 1118
    Cinema Dispaly 20″ 599 571
    Cinema Dispaly 23″ 899 op
    Cinema Dispaly 30″ 1799 1422

De MacBook pro’s stonden niet eens meer op tafel en de nieuwe modellen waren nog steeds niet binnen :sealed:
    Ik ga zo ook naar de shop in shop in Amsterdam, ben benieuwd of die ook leuke prijzen hebben.

Bijdrager
    Nikita

Ik denk dat dat vestiging-afhankelijk is. Die hier in Z’meer bestond laatst ook zoveel jaar, waarvoor ze een eigen feestje gaven.

Bijdrager
    Pieterr
    ”koekiewous”

MacBook 404 van: 1199 voor: 1118

Die zwarte macbook maar dan voor 999 zou leuk geweest zijn.:-)

Bijdrager
    remisc

geen idee maar ze waren goedkoper tijdens de apple mania dagen in amsterdam

bv de Macbook 404 voor 1099 !

Bijdrager
    MacAanZee

Voorraden ‘oude’ modellen worden vaker gedumpt via de Mediamarkt. Dat gold een paar weken geleden ook voor die per ongeluk gemaakte serie nieuw model iPod Nano van 4GB. Die werden in een uur bij de Mediamarkt verkocht voor 89 euro per stuk. En dat was heel goedkoop.
    Je zou denken dat er vernieuwde iMacs aankomen….. of niet soms?

Bijdrager
    Pieterr
    ”MacAanZee”

Je zou denken dat er vernieuwde iMacs aankomen….. of niet soms?

Tuurlijk. En de langverwachte Mac mini update. Die ik dan meteen ga halen.;-)

Bijdrager
    Fishstick

Ik was vandaag even bij de MM, maar ze hebben hele restpartijen op pallets staan, vandaar de lage prijzen denk ik;)

Bijdrager
    koekiewous
    ”Fishstick”

Ik was vandaag even bij de MM, maar ze hebben hele restpartijen op pallets staan, vandaar de lage prijzen denk ik;)

stog alleen maar mooi?
    Je koopt nu voor de prijs van de instapper de middenmoter.

Bijdrager
    Nikita

Maar wel zonder de stukken betere videochip…

Bijdrager
    MacAanZee

Macbook 13″, wit, is ook in de aanbieding bij Apple Reseller iCentre (alleen Almere) voor 899 euro. En dan met verdubbeld geheugen (2GB)

Bijdrager
    Sander1972
    ”koekiewous”

Net in de MM in Eindhoven geweest, en daar stonden alle Apples in de aanbieding van wegen hun 3 jarig bestaan.

Misschien in deze tijd van economische crisis dat je blij moet zijn met alle eurootjes die eraf gaan, maar ik vind dit nou toch niet echt koopjes. 50 eurootjes minder vind ik nou niet echt de moeite of daarvoor helemaal naar eindhoven te gaan…

Bijdrager
    koekiewous

Maar voor de mensen in de buurt is het natuurlijk erg oke.
    En kijk je niet naar de goedkoopste maar naar de middenmoters en de duurdere modellen dan is het denk ik voor steds meer mensen een ritje waard.

Bijdrager
    hopje123

Ik zag net deze aanbieding in mijn mail

http://www.mediamarkt.nl/specials/notebookcountdown/index.html

Macbook voor 799euro.

Standaard versie maar welk goedkoper dan via de apple site!

Bijdrager
    koekiewous

Hmm hoorde hem ook net op de radio, morgen maar eens binnenwandelen.

Bijdrager
    stel maar

dat is die met de combodrive. er staat iedere geval dual layer DVD-reader

Bijdrager
    koekiewous

Ben er net even binnengelopen en heb 3 Oude MacBook Pro’s meegenomen voor €1399,-

Ook de nieuwe MacBook’s en Pro’s waren iets afgeprijsd (dacht net geen €100)

Verder idd de 3 oude modellen MacBooks

402 voor €799,-
    403 voor €1029,-
    404 voor €1199,-

(ik vraag me wel af waar ze die Pro’s nou weer vandaan hebben gehaald, nog niet zo lang geleden kocht ik ze ook en het zouden toen echt echt echt de laatste zijn)

Bijdrager
    MvdM

Welke witte MacBook verkoopt Apple nu zelf op de site eigenlijk? Er staat daar niet zo’n MB402 ofzo nummer bij. Denk eraan om bij de MediaMarkt de 402 te kopen voor €799,-, ik brand nooit dvd’s. Zijn er verder nog verschillen met die van de site?
    Als ik de specs op de site van Apple van de 402LL/A (?) bekijk komen die wel overeen met die van hun huidige witte MacBook, behalve dat die van de Apple site dus een dvd-brander heeft. Vreemd eigenlijk, ik brand bijna nooit dvd’s, maar een notebook met een combo-drive kopen geeft toch het gevoel of het ding niet helemaal af is.

Bijdrager
    Nikita

Gezien de prijs: de oude versie met Combo-drive.

Bijdrager
    koekiewous

Ben net even mijn geld op wezen halen, werd er op geattendeerd dat de prijzen nog verder gedaald zijn.

Had toch maar mooi een aantal MacBooks gekocht tegen een te hoge prijs.
    Viel me meteen op dat de nieuwe modellen ook in den aanbieding waren.

MB402 €799 (helaas geen daling)
    MB403 €929
    MB404 €1099
    MB133 €1349
    MB134 €1499
    MB003 €1349
    MB466 €1113
    MB470 €1733

Bijdrager
    Soulshaker

een macbook pro kan je goedkoper kopen

http://www.prowarehouse.nl/

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.