-
Q:
Media Markt geeft tot 25% korting op computers.
Zoals ik vanmorgen al schreef in een andere post gaat de Media Markt in Eindhoven de aankomende 3 dagen 10% korting geven op Apple.
Ik zet net de TV aan en zie opeens een reclame dat de Media Markt tot wel 25% korting gaat geven op computers.
Ik ben benieuwd of er dus meer dan 10% korting gaat komen en ook andere filialen korting gaan geven op Apple. (moet ook nog naar Amsterdam en Alphen aan de Rijn toevallig)Heb deze reclame ook gezien ja, maar volgens mij geld het niet voor Apple. Onderin zat bij de reclame een balk met merken waar deze actie voor geld, ik zag Acer, Asus, HP enzo maar geen Apple
Ben ook benieuwd of dit voor Apple geld, anders haal ik vrijdag een MBP
Ik was dus in Eindhoven en daar vertelde men mij dat er 3 dagen lang 10% korting word gegeven op Apple.
Aangezien ik altijd wel plek heb ergens voor een Appletje vind ik elke korting die ik kan krijgen welkom.
Ik ga er morgen middag sowieso heen, maar wil zeker ook bij de andere MM’s kijken of en hoeveel korting ik daar kan verwachten op Apple.”koekiewous”Ik was dus in Eindhoven en daar vertelde men mij dat er 3 dagen lang 10% korting word gegeven op Apple.
Aangezien ik altijd wel plek heb ergens voor een Appletje vind ik elke korting die ik kan krijgen welkom.
Ik ga er morgen middag sowieso heen, maar wil zeker ook bij de andere MM’s kijken of en hoeveel korting ik daar kan verwachten op Apple.Mediamarkt heeft onderling bij de filialen verschillende acties. Sommige zijn daarentegen landelijk dus gok ik dat je niet meer dan 10% korting kan krijgen. Nu ben ik ook benieuwd of online nog steeds goedkoper is tijdens die actie.. Neem aan dat het niet 200 euro gaat schelen met de online prijs als je een iMac standaard koopt.
edit: met online bedoel ik Apple.com/nl
Verkoopt Mediamarkt eigenlijk alleen Macbooks en iMacs? Of ook Macbook Pro’s?
Ik heb net op website van MM gekeken maar daar staat geen enkele notebooks van apple op, enkel wat iPods van Apple.
Of weten jullie misschien ergens anders waar je goedkoop MBP kan kopen (oude modellen mag)..Ik vraag dit omdat mijn zus zich orienteert om nieuwe notebook te kopen en ik probeer haar natuurlijk op apple toer te krijgen, maar ze wilt niet te duur doen (oude model MBP -ze wilt namelijk minstens 15″ scherm- is genoeg voor wat ze doet op haar notebook).
Oke ik ben even langsgelopen voor een lijstje met prijzen.
Eigenlijk is het heel simpel.
Alle Apple Computers van dit moment (dus geen oude meuk of gekke modellen) hebben 10% korting.
De mannen van de Appleshop vertelde mij wel dat zij niet wisten of andere Media Markten hieraan mee deden.Hun verwachting is dat de Media Markten met een Appleshop het wel zouden doen en de rest niet, dit voornamelijk omdat de korting niet door Apple maar door Media Markt gegeven wordt.
Wat vinden jullie van de site: http://www.macdiscount.nl
let dan op de prijs en of het betrouwbaar is ofzo.
hebben er meer mensen van gehoord?
alvast bedanktIk kom net bij Mediamarkt zoetermeer vandaan in de hoop een macbook pro te kunnen bemachtigen met een leuke korting, maar het was weer om te huilen. Welgeteld 5 hele procenten korting op alle apple produkten… Met het oog op de waarschijnlijke introduktie van nieuwe macbook pro’s op 14 oktober is dit natuurlijk totaal niet interessant. Jammer dat MM zoetermeer altijd achteraan loopt als het om dergelijk acties gaat. Maar goed, blijkbaar deden ze toch wel goede zaken want het was echt stervensdruk
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.