30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

Media Markt geeft tot 25% korting op computers.

Zoals ik vanmorgen al schreef in een andere post gaat de Media Markt in Eindhoven de aankomende 3 dagen 10% korting geven op Apple.

Ik zet net de TV aan en zie opeens een reclame dat de Media Markt tot wel 25% korting gaat geven op computers.
    Ik ben benieuwd of er dus meer dan 10% korting gaat komen en ook andere filialen korting gaan geven op Apple. (moet ook nog naar Amsterdam en Alphen aan de Rijn toevallig)

Bijdrager
    Demon Hunter

Heb deze reclame ook gezien ja, maar volgens mij geld het niet voor Apple. Onderin zat bij de reclame een balk met merken waar deze actie voor geld, ik zag Acer, Asus, HP enzo maar geen Apple:( Ben ook benieuwd of dit voor Apple geld, anders haal ik vrijdag een MBP:)

Bijdrager
    Josebo.

Waarom alleen in Eindhoven?

Bijdrager
    Sunneh

Media Markt zal nooit onder de inkoop prijs duiken.. in princiepe maken ze geloof ik 19% winst met normale verkoop.. tijdens deze actie dus nog 9%..

Bijdrager
    Rolf

natuurlijk NIET voor Apple…..Heb je OOIT wel es A-merken met 25% korting gezien ? Ja, misschien bij de DDDagen in de Bijenkorf, maar daar maak ik op deze dagen een boog van een kilometer omheen…..kan het plebs tenminste lekker vechten en graaien :D

Bijdrager
    SMac
    ”Sunneh”

Media Markt zal nooit onder de inkoop prijs duiken.. in princiepe maken ze geloof ik 19% winst met normale verkoop.. tijdens deze actie dus nog 9%..

Volgens mij maken ze tijdens deze actie 7,1% winst :mrgreen: (uitgaande van 19% winst zonder korting)

Bijdrager
    koekiewous

Ik was dus in Eindhoven en daar vertelde men mij dat er 3 dagen lang 10% korting word gegeven op Apple.
    Aangezien ik altijd wel plek heb ergens voor een Appletje vind ik elke korting die ik kan krijgen welkom.
    Ik ga er morgen middag sowieso heen, maar wil zeker ook bij de andere MM’s kijken of en hoeveel korting ik daar kan verwachten op Apple.

Bijdrager
    SMac

Groot gelijk… als Eindhoven niet zo ver weg was voor mij was ik zeker ff gaan kijken… veel plezier alvast!

Bijdrager
    Sunneh
    ”koekiewous”

Ik was dus in Eindhoven en daar vertelde men mij dat er 3 dagen lang 10% korting word gegeven op Apple.
    Aangezien ik altijd wel plek heb ergens voor een Appletje vind ik elke korting die ik kan krijgen welkom.
    Ik ga er morgen middag sowieso heen, maar wil zeker ook bij de andere MM’s kijken of en hoeveel korting ik daar kan verwachten op Apple.

Mediamarkt heeft onderling bij de filialen verschillende acties. Sommige zijn daarentegen landelijk dus gok ik dat je niet meer dan 10% korting kan krijgen. Nu ben ik ook benieuwd of online nog steeds goedkoper is tijdens die actie.. Neem aan dat het niet 200 euro gaat schelen met de online prijs als je een iMac standaard koopt.

edit: met online bedoel ik Apple.com/nl

Bijdrager
    maarten20
    ”Sunneh”

Alsof een andere winkel wel onder de inkoop zou gaan verkopen;)

Bijdrager
    djrc18

wat is de goedkoopste winkel waar ik op dit moment een MBP 2,5 Ghz 512 grafische kaart etc. halen?
    Ik heb er hard 1 nodig alvast bedankt;)

Bijdrager
    KarelWillem

eBay? :wink:

Bijdrager
    djrc18
    ”KarelWillem”

eBay? :wink:

voor een nieuwe? en betrouwbaren? ik ben nog best wel leek in die wereld;)

Bijdrager
    J-P-H

Bij Mediamarkt altijd in de gaten houden of het om de meest recente apparatuur gaat of dat er oude voorraad wordt gedumpt.

Bijdrager
    djrc18

oke, waar kan ik dan naartoe als me MBP kapot is ofzo?

Bijdrager
    sypie

Naar de winkel waar je ‘m gekocht hebt, dat is je contactpersoon voor garantiewerk. Na de garantieperiode kun je naar een Apple reseller.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Tijdens de garantieperiode kan je ook bij eender welke “authorized service provider” terecht.

Bijdrager
    pienski

Verkoopt Mediamarkt eigenlijk alleen Macbooks en iMacs? Of ook Macbook Pro’s?
    Ik heb net op website van MM gekeken maar daar staat geen enkele notebooks van apple op, enkel wat iPods van Apple.
    Of weten jullie misschien ergens anders waar je goedkoop MBP kan kopen (oude modellen mag)..

Ik vraag dit omdat mijn zus zich orienteert om nieuwe notebook te kopen en ik probeer haar natuurlijk op apple toer te krijgen, maar ze wilt niet te duur doen (oude model MBP -ze wilt namelijk minstens 15″ scherm- is genoeg voor wat ze doet op haar notebook).

Bijdrager
    koekiewous

Oke ik ben even langsgelopen voor een lijstje met prijzen.

Eigenlijk is het heel simpel.

Alle Apple Computers van dit moment (dus geen oude meuk of gekke modellen) hebben 10% korting.
    De mannen van de Appleshop vertelde mij wel dat zij niet wisten of andere Media Markten hieraan mee deden.

Hun verwachting is dat de Media Markten met een Appleshop het wel zouden doen en de rest niet, dit voornamelijk omdat de korting niet door Apple maar door Media Markt gegeven wordt.

Bijdrager
    koekiewous

Amsterdam geeft ook 10% korting (heeft ook een Appleshop).
    Alphen geeft geen 10% maar een variabel percentage korting. (op mijn gewenste model maar 3%)

Bijdrager
    djrc18

Mediamarkt Utrecht niet:( weet er iemand nog 1tje in de buurt van Utrecht hilversum waar die actie ook geld?

Bijdrager
    remisc

OH ? was gister in de MM in amsterdam, geen woord of prijskaartje met 10 % korting.

ik wil net een imac gaan kopen…

Bijdrager
    Cloudsurfer

De Mac Pro staat er voor 1993 euro… ernstig verleidelijk!

Bijdrager
    koekiewous

MM met een Appleshop zijn

Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven en Den Haag.

Bijdrager
    djrc18

Wat vinden jullie van de site: http://www.macdiscount.nl
    let dan op de prijs en of het betrouwbaar is ofzo.
    hebben er meer mensen van gehoord?
    alvast bedankt

Bijdrager
    sven-

Is een betrouwbare site. Meerdere mensen op dit forum zijn er zeer tevreden over. Het bedrijf achter MacDiscount is Pro Warehouse, een bedrijf door 2 mensen die goede service leveren.

Bijdrager
    Docspot

Net bij de MM in Zwolle geweest, daar staat “vandaag 15% korting op Apple”, dus alle apple producen. MacBook dus vanaf 850,-:D

Bijdrager
    netvista

Ik kom net bij Mediamarkt zoetermeer vandaan in de hoop een macbook pro te kunnen bemachtigen met een leuke korting, maar het was weer om te huilen. Welgeteld 5 hele procenten korting op alle apple produkten… Met het oog op de waarschijnlijke introduktie van nieuwe macbook pro’s op 14 oktober is dit natuurlijk totaal niet interessant. Jammer dat MM zoetermeer altijd achteraan loopt als het om dergelijk acties gaat. Maar goed, blijkbaar deden ze toch wel goede zaken want het was echt stervensdruk :roll:

Bijdrager
    djrc18

MM Utrecht doet het ook niet, -.-‘ en heb helemaal geen zin om naar zwolle te reizen ofzo…

Bijdrager
    knippie

Mijn dochter heeft net een 24 inch imac 3.06 gekocht in Amsterdam wel 10 % korting gekregen.
    Toch mooi meegenomen.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.