4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Breuf

Media Central geen analoog tv kijken

Momenteel gebruik ik op mijn Mac Mini FrontRow en de software van EyeTV.
    Ik ben nu op zoek naar andere software die de functionaliteit van genoemde software combineert. Ik kwam uit bij Media Central. Maar volgens mij kan je MC niet gebruiken om analoge tv te kijken/opnemen. Of zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Yaris

Inderdaad nog niet mogelijk. Gelezen in de support:

Q: Is my TV device supported by MediaCentral or will you support it in the future?

A: We will continue to add support for new devices to MediaCentral and hope to include as many devices as possible. However, we are largely dependent on the device manufacturer’s cooperation when adding device support. While our developers are currently focusing on DVB-T/DTT devices, we are evaluating other standards (ATSC, DVB-S, and analog TV), as well.

Geblokkeerd
    Breuf

Bedankt.

Ik heb nog wat andere software geprobeerd maar er is overal wel wat mee aan de hand.

CenterStage: geen (analoge) tv ondersteuning. Dit komt wel maar de laatste update is van 2007. Eerlijk gezegd verwacht ik daar niet zoveel meer van. Bovendien (als ik me goed herinner) gaat CenterStage niet lekker om met video_ts mappen. Deze laat CS gewoon zien als map en niet als film die je kan starten.

XBMC: geen ondersteuning voor tv

EyeTV: vind ik niet zo’n mooie interface hebben.

EyeHome: heb ik niet geprobeerd. De laatste versie is volgens mij uit 2006. Maar ik kan het fout hebben.

Windows Media Center: dat gaat me net even te ver. Windows op de MacMini.

Mijn ervaringen stammen van een paar maanden geleden dus het zou kunnen zijn dat mijn geheugen me in de steek laat.

Mijn vraag: weet iemand nog andere Media Center software of heeft iemand betere ervaringen met de hierboven genoemde software?

Edit: wat wil ik doen met mijn MacMini media center software: DVD’s bekijken, films vanaf HD bekijken, (analoog) TV opnemen en kijken, uitzendinggemist.nl en youtube bekijken.

Bijdrager
    AppleNANdO

Voor osxbmc/Plex staat het wel in de planning om dit te gaan ondersteunen.
    Zodra dit ondersteund wordt ga ik ook een eyetv kopen.:D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.