2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    tomreinhoudt

Medespelers gezocht voor WoW/ Dia 2:LoD

hey allemaal,

let me know wie speelt er hier allemaal WoW of Dia 2? misschien kunnen we online ns meeten!:D

Grts,

Tom

Moderator
    Strifer

Ik speel WoW:)

Server: Sunstrider Alliance
    Guild: The High Order

Ik heb een casual raiding guild met ruwweg 50 actieve mensen, oplopend tot wel 100. Er gezellig. We raiden nog niet zo lang en we zijn ook vrij laat begonnen, dus op het moment zijn we op het volgende punt:

– karazhan: clear
    – zul’aman: alles neer tot en met malacrass (zul’jin moet nog neer; we hebben vaak ook moeite met malacrass)
    – gruul: down, maart traditiegetrouw wipen we standaard op maulgar
    – magtheridon: down
    – tk: void reaver down; bezig met resist gear en we verwachten a’lar snel aan te pakken
    – ssc: lurker paar keer geprobeerd, maar lukte niet. resistance gear geregeld en afgelopen week een harde one shot bij hydross (jawel.. eerste try hydross down zonder dood te gaan). daarna twee wipes op lurker en toen was hij ook dood. nu bij morogrim… hij wilde afgelopen week niet neer. hopelijk deze week wel.

casual raiding guild. beetje raiden op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 19.30 tot max 23.30.

Ik heb een level 70 hunter, een level 70 warlock, een 67 warrior en een 35 paladin (en nog wat ruk characters eromheen)

nou ja:) dat was um:)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.