16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Zazoe

Medal of Honor – online spelen

Vroeger speeld ik met vrienden regelmatig Medal of Honor multiplayer via het net, maar toen had ik nog mijn ¨PeeCee. Nu ik een iMac heb en Medal of Hollor Deluxe Edition wil aanschaffen (misschien heeft iemand die te koop?) vraag ik mij eigenlijk af of je samen kunt spelen met Windozen?
    We speelden altijd via Gamespy, maar dat werkt niet voor Mac.

Iemand een idee? Thanx ! :roll:

Bijdrager
    klaus

dat lukt ja, de server waarop je speelt hoeft niet te weten of jij met een mac of met een windoze speelt:)

Bijdrager
    Sad

Yeps, de meeste multiplayer games zoals Mohaa, Spearhead, Breakthrough, Call of Duty, Quake series, Unreal Tournament series zijn allemaal speelbaar met Mac en windows mensen tegelijk.

Alleen C&C Generals en BF1942 niet heb ik begrepen, en Dungeon Siege ook niet.

Zorcky weet vast nog wel wat meer op te noemen.

Bijdrager
    angorawol

Mijn zoon speelt alle dagen Medal of Honor (diverse modules) en zijn groep bestaat voor het grootste deel uit windowers

Bijdrager
    Zazoe

Ah, voila sè. Alweer een reden om eens naar de winkel te gaan en mezelf trakteren op MOHAA.

(mijn vrouw zal content zijn. :cry:)

Bijdrager
    klaus

neem in het terugkeren een mooi boeketje bloemen mee voor je vrouwtje, zal ze wel bijdraaien;)

Bijdrager
    Haddock

Waarom niet gelijk Call of Duty aanschaffen in plaats van Medal of Honor? Tenzij je systeem het niet aan kan natuurlijk.

Bijdrager
    Zazoe

@klaus: goed idee, en elke avond als ik wil spelen ook! :innocent:

@haddock
    : Zou ook wel kunnen, heb er al veel van gehoord maar samen met mijn vrienden en collega’s zijn we enorme Medal of Honor fans. Zij spelen altijd samen en ik heb al een half jaar niet meer mee gedaan. Nu zitten ze te zagen om terug mee te doen. Vandaar.

Bijdrager
    Mr Cr00b

het kan inderdaad, gewoon mohaa spellen in multyplayer, echt superverslaafd aan ( al1jaar)

*even een vraagje aan colpolyp ( als ik het zo goed spel ) ben jij/u de trotse maker&medebedenker van ”the Falls”?, het meest gedetaillerde en leukste sniperlevel van mohaa?:? :D

of hoop ik dat al1:wink:

Bijdrager
    Sad

HAHAHA dat klopt inderdaad.

Ik ben zelfs de maker en ontwerper van “The Falls” die nog steeds hier te krijgen is.

Alleen het email adres [email protected] wat vermeld wordt is niet meer geldig.

Maar ja ik ben inmiddels uit het level-design gestapt en speel ook al geen Mohaa meer:D

Bijdrager
    jay03

klein vraagje, hoe kun je eigenlijk zelfgemaakte maps online spelen?
    als je bijvoorbeeld bij moh in die serverlist kijkt.

Bijdrager
    Sad

De custom map moet op de server staan, en in de maprotation van de server staan. Als de spelers dan ook die map op hun computer hebben staan, dan kunnen ze meedoen.

Bijdrager
    WebJ
    ”colpolyp”

Maar ja ik ben inmiddels uit het level-design gestapt en speel ook al geen Mohaa meer:D

Waarom speel je geen medal of honor meer? Het is dat mijn mac call of duty slecht aankan, medal of honor gaat nog perfect (zelfs met 1024×768 resolutie en 32bit), alleen call of duty demo wil maar niet lekker draaien… Veel, heel veel lag…

Bijdrager
    Sad

Omdat ik inderdaad Call of Duty speel.

Mohaa is dan erg primitief als je een tijdje CoD gewend bent. Maar Mohaa gaat wel de geschiedenis in als een klassieker.

Bijdrager
    Zorcky

Ik kan er alleen aan toevoegen dat Mohaa en ook de uitbreidingen ervan ook via Gamespy werkt. Het is zelfs zo voor alle spellen die je samen met de PC gebruikers kunt spelen dat ze hetzelfde netwerk gebruiken voor Mac als voor PC. Dit is vooral het geval voor spellen die gemaakt zijn met de Quake III engine. En nu maar hopen dat ze voor Doom III ook een open standaard hebben toegepast, dan zullen er nog veel spellen uitkomen die compatiebel zijn met PC’s :D

Bijdrager
    Mr Cr00b

ja das waar, ik heb de demo van CoD van het net en ziet er super vet uit, en the falls is echt supervet level speel ik vaak met mn neef over netwerk! :D, zijn er nog meer levels die op de mac kunnnen?, of kan ik de pc levels ( die massaal) te krijgen zijn ook op mn macje spellen? en hoe dan:? :P

gr33tz

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.