14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Tweety

Medal of Honor

Ik heb gisteren met een paar kameraden een grappige spel gedaan met Medal of Honor.
    Grappig denk je? Ja…:)

Ik heb een MOD gedownload genaamd ‘X-Jump v2’.
    Tijdens het spel kan je plotseling tientallen meters hoog springen, als je geluk hebt spring je zo op de daken van huizen. Dat is allemaal wel leuk dat rond springen, maar het neerkomen is soms nogal hard waardoor je dan dood gaat, krijg ik weer een bericht in beeld: “Tweety cratered”. :)

Om alles nog leuker te maken heb ik de ‘Console’ geactiveerd en daar het volgende ingestypt:
    set sv_gravity 50
    Hierdoor is de zwaartekracht zeer laag, en als je dan een jump maakt blijft je in de lucht hangen zolang je een vooruit of achteruit beweging hebt, doe je niets dan zak je rustig naar de grond.

Nu kan je nagaan dat we leuke lucht gevechten gehouden hebben.:lol:

Wel is het oppassen dat je niet buiten de map springt. Maar de standaard maps van Medal of Honor zijn goed afgezet, dus dat is bijna niet mogelijk. Met Custom made maps is het denk ik wel goed oppassen.

Bijdrager
    iTommie

Leuk!:D

Bijdrager
    Hobbes

Leuk maar waarom moeten wij dat weten??

Bijdrager
    Sachin
    ”Hobbes”

Dan kunnen we dat eventueel ook es doen:P ‘k Heb ook nog (andere) spelletjes gespeeld met zo’n zotte instellingen en dat is wel eens leuk:)

Bijdrager
    Hobbes
    ”larridon”
    ”Hobbes”

Dan kunnen we dat eventueel ook es doen:P ‘k Heb ook nog (andere) spelletjes gespeeld met zo’n zotte instellingen en dat is wel eens leuk:)

Als je wilt dat wij het ook eens zouden kunnen doen zou het beter zijn als Tweety de links erbij zou zetten van de X-Jump v2 ne de Console.
    Dan zouden er meer mensen zijn die het even proberen.
    Nu moet je er zelf nog naar zoeken en dat is niet zo leuk.

Bijdrager
    Tweety

Sorry, ik had de link er niet bij gedaan. Ik moest nog snel op visite (dank aan de feestdag).

Hier is de link: http://medalofhonor.filefront.com/

Gebruik de zoek functie op de website om die MOD te zoeken, of probeer de volgende link, ik weet niet of zij regelmatig de boel veranderen, maar jullie kunnen proberen.

http://medalofhonor.filefront.com/file/Xjump_mod;40770

Ik heb telkens last van ongewenste reclame bij het eerste keer inladen van de website, ik hoop dat jullie daar geen last van hebben….

De Console moeten jullie zelf activeren in Medal of Honor, AA, SH of BT
    Kijk daarvoor in de game instellingen en zet een kruisje (activering) bij het woordje Console.
    Als je een Map laad en je speelt erin. druk de ~ toets om de console op te roepen en nog eens om hem uit het beeld te zetten.

Weet wat je intypt !!! Incorrecte dingen intypen in de console kan het spel in de ergste geval laten vast lopen.

Nog een Console command:

set sv_runspeed x zet bij de x een waarde tussen de 287 en 800. Standaard waarde is 287, normale gamespeed dus.
    Verhoog de waarde en het spel loopt wat sneller, maar alles gaat dan ook sneller, ook je tegenstanders en de kogels.:)

Bijdrager
    anton.m

IK heb ut spel ook en het is echt een VET VET VET spel.:lol:

Bijdrager
    Tweety

Nou ja… Wie dit spel een wil proberen kan vannavond na 20.00 uur inloggen met Spearhead op mijn IP adres: 81.18.12.13
    Dan zal ik het spel draaien met X-Jump en Low Gravity.

Mensen die deze mod niet geinstalleerd hebben kunnen gewoon meedoen met de lucht gevechten. Of je springt niet, en blijf je gewoon op de grond…:wink:

Bijdrager
    Tweety

Het spel is nu uit, morgen zelfde tijd zet ik weer een spel aan met die settings.

Bijdrager
    Corneel

Best gaaf :P ik speel Medal Of Honor Allied Assault:P

Bijdrager
    Tweety

Ik kan Zondag avond wel even een Allied Assault game starten met Low gravity, als er belangstelling voor is….

Bijdrager
    Hobbes

Heb het geïnstaleerd maar het werkte niet :cry:

Bijdrager
    Tweety
    ”Hobbes”

Heb het geïnstaleerd maar het werkte niet :cry:

Kan je de console ook activeren tijdens de game? Dat is meestal de tilde ~ teken.
    Zo niet, even in je options kijken en de console aanvinken.
    De PK3 file moet in de MAIN folder staan,
    Er zijn in dat pakket 3 PK3 files,
    x-jump-2-AA.pk3 voor Allied assault (main folder)
    SH voor Spearhead (maina folder)
    BT voor Breakthrough (maintt folder)

Bijdrager
    Tweety

Voor de liefhebbers…
    Ik start deze avond geen Allied Assault spel met LOW gravity of x-jump, omdat ik geen reactie heb gehad dat hier ook belangstelling voor was.
    Wel wordt er een normaal FFA spel gestart.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.