10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    wverveer

@me.com -> icloud

Ik heb mijn @me.com adres geconverteerd naar icloud…maar nu twijfel ik of ik dat wel had moeten doen

we hebben een family pack (bedrijf, privé, vrouw, dochter, vriend)

ik heb het prive adres omgezet en nu heb ik een extra map in mijn mail met icloud…

nu twijfel ik, of die andere ook omgezet moeten worden…komt dan alles in icloud? of krijg ik icloud1 en icloud2?

daarnaast is mailadres van een vriend ook vanuit ons familypack, maar ik hoop niet dat dit account ook wordt samengevoegd in icloud..

weet iemand wat ik moet doen?

Bijdrager
    kogel

iedereen voor aich die op het moment van jouw migratie een account had onder jouw account kan voor zichzelf migreren naar icloud.

Bijdrager
    wverveer

oke,..maar ik heb bv. in mijn mail…sub mail adressen van privé/bedrijf en dochter..
    komen er dadelijk dan nog 2 mailadressen bij…icloud2 icloud3…of komen die allemaal in mijn icloud?

ik vond die sub manier wel erg handig…en ik snap (nog niet) het nut ervan…

Bijdrager
    kogel

btw Icloud biedt wat je al had maar dan voor niets. Het enige dat je volgens mij als mobileme gebruiker extra heb is je 25 gb opslag tot medio volgend jaar. Ik stap er lekker van af. Van mijn .me dan. ik ga lekker met mijn andere appleid verder en mis dan alleen mijn opslag. maar goed ik betaalde voor mobileme vanwege de adresbook sync.

ik heb de anderen van mijn familypack al omgezet en de adresbook sync ook. werkt allemaal prima.

enige jammere is is dat ik oude .me accounts niet kan verwijderen. dat zou ik liever wel hebben.

Bijdrager
    wverveer

en is het wel wijs…om die 2 ook om te zetten,of kan ik beter wachten?

Bijdrager
    kogel

ik zou niet weten waarom je zou wachten. let wel even op. als je overgaat naar een ander applid moet je wel even zorgen dat je adresboek niet ineens weg is. backup maken dus.

Bijdrager
    wverveer

metname mijn bedrijfsmail @me.com adres wil ik behouden in naam en functionaliteit…

is dan nu omzetten gewoon goed…?

Bijdrager
    kogel

als je je @me overzet verandert er niets. Sterker nog als je het niet doet dan verdwijnt het op 30 juni 2012.

Wel kan je je uberhaupt afvragen of je wel een @me als bedrijfsmail wilt hebben. ik zou nooit een bedrijfsmail willen hebben dat eindigt op de naam van een of andere provider.

Zoals “schildersbedrijf van Haasteren” mail “[email protected]”. Ik zou dan even een domein vastleggen dat “schildersbedrijfvanhaasteren” heet en daar mijn mail op opvangen. Dan ben je altijd onafhankelijk van een provider en het staat professioneler. maar goed dat is een persoonlijke mening.

Bijdrager
    wverveer

daar heb je een puntje…alleen eindigt het op [email protected]:-)

Bijdrager
    kogel

maar zoals ik al zei dat was een mening. Je kan dus gewoon over en dan blijven je .me adressen bestaan. Met niet .me appleid’s kan je de mail van icloud dacht ik niet gebruiken.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.