5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    r.heijma

Mechaniekje onder F12 toets afgebroken.

Van mijn Apple Wireless keyboard is van de F12 toets in het onderliggende mechaniekje een stukje afgebroken.
    Het mechaniekje zorgt dat het knopje recht op en neer gaat en op zijn plaats blijft.
    Waar kun je dit onderdeeltje krijgen. Heeft een APR dit zo liggen of moet dat via Apple?

Bijdrager
    bennie

Oei, da’s een lastige…heb ik ook vaak gehad.
    Meestal moet je hem laten repareren, wat ik zelf veel te duur vindt. Je kunt ook ergens een 2e hands (kapot) toetsenbord ritselen en dan de toets omwisselen…

Succes!

Bijdrager
    sedikit

Heb iets dergelijks gehad. Niet gebroken, maar kon na demontage dat mechaniekje met geen mogelijkheid meer terugzetten(er bestaan filmpjes op het internet met aanwijzingen). Als je denkt dat jij het wèl kunt: ik heb dat oude toetsenbord nog, dan sloop ik wel een paar mechaniekjes van die F-toesen er af voor je, en stuur die dan wel naar je op. Geef me maar je adres op via een PB. Laat wel even in deze topic weten of je dat gedaan hebt, dan kijk ik daarna wel even in mijn inbox (want de automatische mail-melding van een PB werkt hier na 1 jaar nog steeds niet….)
    Je mag ook dat toetsenbord (min 1 werkende toets) op komen halen.Ik woon in Amsterdam.

Bijdrager
    r.heijma

Hi Sedikit, bedankt voor het aanbod.

Bij mij om de hoek blijkt iemand te wonen die een marktplaats handeltje heeft in Apple spullen. Die heeft ze ook nog liggen. Ik ga er vanavond even langs.
    Ik denk dat het erin zetten me wel lukt.

Bijdrager
    r.heijma

Opgelost met hulp van Barry op marktplaats.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.