16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    patrick_meijer

me pc geeft aan dat windows me ipod mini niet herkend

hallo, als ik mijn ipod op mijn usb poort aansluit zegt mijn pc dat windows het apperaat niet herkend…(ipod mini) wie kan mij vertellen hoe dat kan?

groetjes patrick

Bijdrager
    HSL

volgens mij heeft windows geen spellings checker…..

:x

Bijdrager
    AlexdePalex

Me me? :cry:

Heb je de drivers geinstalleerd die op de bijgeleverde cd’s zaten?

Bijdrager
    apple_mathias
    ”HS-L”

volgens mij heeft windows geen spellings checker…..

:x

Hier gaan we weer – kunnen we niet een apart topic maken.
    Waar we alle spellingsfouten inzetten, anders wordt elk topic zo’n rommel als m’n alleen over de spelling bezig is, terwijl dat niet wordt gevraagd.
    :P :D

Bijdrager
    HSL

of mensen moeten leren niet in 2 zinnen 4 fouten te maken dan zouden ze nog een serieus antwoord kunnen krijgen.

Inactief
    Anoniem

Simpel… neem pc… overgiet met benzine… lucifer erbij… klaar!

Vervolgens morgen even een Mac kopen (maakt niet uit welke)… werkt altijd.:wink:

Bijdrager
    tiny

ls het Nederlands erbarmelijk slecht is, zoals hier, is een kanttekening op z’n plaats, vind ik…

@ Zakske: LOL

Bijdrager
    ewoutlio
    Bijdrager
    Barabas2005
    ”tiny”

ls het Nederlands erbarmelijk slecht is, zoals hier, is een kanttekening op z’n plaats, vind ik…

Okay;)

@Patrick: misschien kan je hier eens kijken.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Meem je computer mee naar Rotterdam. Pak de tram naar de Euromast. Ga naar boven. Gooi PC naar beneden. Ga weer naar beneden en raap de restjes op. Ga weer naar huis en sluit je iPod aan, aan de PC. Mocht de PC nog steeds niet de iPod herkennen dan weet je iedergeval zeker dat het een Hardware probleem is en niet windows.

Bijdrager
    All-Father

Ik denk dat je de drivers moet deinstalleren, herstarten (ondertussen koffie halen), drivers installeren, herstarten (ondertussen tweede bak koffie halen), ipod aansluiten, herstarten. Heb je dat al geprobeerd??

Bijdrager
    Lustigson
    ”patrick_meijer”

hallo, als ik mijn ipod op mijn usb poort aansluit zegt mijn pc dat windows het apperaat niet herkend…(ipod mini) wie kan mij vertellen hoe dat kan?

Hoi Patrick. Niet echt een warm welkom op dit forum, zoals je ziet, maar goed, niet helemaal zonder logica, moet ik zeggen.:?

In de eerste plaats zou je zeggen dat je niet eens zo heel verkeerd zit met je vraag. Het gaat immers op je iPod en da’s een Apple-product. Alleen het probleem zal hoogstwaarschijnlijk aan je niet-Apple-product liggen, namelijk je pc. En daar hebben Maccers zoals hier op dit forum doorgaans geen verstand van. Mezelf incluis. En waarom? Nou, omdat ze verstand van computers eigenlijk niet nodig hebben. Hun Apple doet het als je ‘m aan zet, een printer print als je ‘m erop aansluit en ook een iPod doet het als je inplugt, et cetera.:)

Enfin, je snapt het al: hier gaat waarschijnlijk geen zinnig antwoord op je vraag gegeven worden. Je maakt meer kans op een Windows-achtig forum, denk ik. Overigens, dat je een vraag stelt waarop we geen antwoord hebben, soit, maar dat je daarin dan maar liefst 14 spel-, schrijf- en grammaticafouten maakt, waarvan zes in het ontwerp, maakt dat men je niet helemaal serieus neemt. :innocent:

Succes met je zoektocht naar een antwoord.

Bijdrager
    patrick_meijer

kheb ook geen drivers etc. weet iemand waar ik die vandaan zou kunnen halen?

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer
    ”patrick_meijer”

kheb ook geen drivers etc. weet iemand waar ik die vandaan zou kunnen halen?

klik mij!

Bijdrager
    S.A.F

Kijk eens op de Apple support pagina’s. Daar staat jouw probleem heel duidelijk omschreven. En dan vooral hoe je het op kunt lossen.
    Ik heb het ooit ook eens gehad met mijn iPod Video.

http://www.apple.com/nl/support/

Bijdrager
    Steff

Zelf zoeken op de Apple pagina verhelpDT eigenlijk alle problemen van je iPod. :P

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.