10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    jafd01

Me nieuwe iPhone (me 3de). apps die ik gekocht had.

Ik krijg voor de 3de keer een nieuwe iPhone.
    Nadat de vorige 2 kapot waren. Mijn vraag is ik had de laatste keer voor 25 euro apps gekocht.
    Hoe krijg ik die er weerop ? Ik doe hem zometeen weer voor de eerste keer aan en dan ?
    hoe krijg ik me apps die ik gekocht heb erweer op .

Bvd, Jafd

Bijdrager
    me.com

Synchroniseren met je computer en ze staan er automatisch weer op.

Geblokkeerd
    Anoniem

Die heb je gewoon nog in iTunes staan en kan je dus ook weer gewoon installeren.

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    jafd01

Jullie zijn top (K)

Bijdrager
    Churchil

Me niet begrijpen me, mijn snap ik wel/ (sorry kon het niet laten) ik zie steeds meer me dit en me dat, of ben ik een oude …?

Bijdrager
    svan
    ”Churchil”

Me niet begrijpen me, mijn snap ik wel/ (sorry kon het niet laten) ik zie steeds meer me dit en me dat, of ben ik een oude …?

Is heeeeel erg hippe taal: “m’n” is schijnbaar nog niet kort genoeg, dus wordt het “me”. Heeft met sms’en en msn’en te maken..

Logies tog?

Bijdrager
    Churchil

Bedan Sva, me sna he nu bete!!

Bijdrager
    MacBooky
    ”svan”
    ”Churchil”

Is heeeeel erg hippe taal: “m’n” is schijnbaar nog niet kort genoeg, dus wordt het “me”. Heeft met sms’en en msn’en te maken..

Logies tog?

ik erger mun der tog egt groen en geel aan anders…..alles wordt maar gepimped, behalve de taal, die wordt alleen gestript.. lekker, dat hippe gedoe

Bijdrager
    Joid

Geert! Doe er is wat aan!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.