6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iThomasje

@me mail account

Beste OMT vrienden,

ik zit met 2 problemen:

1) ik zou graag mijn @me account als primair adres gebruiken voor mijn apple ID maar telkens ik dit probeer in te stellen geeft hij de melding dat dit niet gaat. “Je kunt geen Apple ID aanmaken met een MobileMe-account. Als dit je e-mailadres is, is dit ook je Apple ID.”

2) ik krijg mijn @me account niet ingesteld op mijn iPhone 3G: “E-mail ophalen mislukt” en ik ben zeker dat ik het juiste wachtwoord g-ingevoerd heb:-)

Bijdrager
    iRenik

1) daar hebben we allemaal last van en zal voorlopig zo blijven… omdat je @me.com adres als AppleID gezien wordt en je geen 2 ID’s mag samenvoegen zal dit niet gaan.

2) weet ik niet zeker maar werkt het wel op een 3G? of is 3GS niet het minimale?

Bijdrager
    iThomasje

@iRenik

thanks voor je antwoord, ja als ik inlog in itunes met @me adres dan meld die mij wel aan maar er staat dan links bovenaan nog altijd mijn gmail adres en ik wil die zooo graag weg:-)

wat mijn iphone 3G betreft staat er nochtans een mogelijk om mobiele account in te stellen maar ja we zullen dan maar wachten tot ik mijn 4S heb:-)

Bijdrager
    iRenik

Heb hetzelfde met een oud emailadres wat straks niet meer gebruikt zal worden…

Je kunt je gmail wel laten forwarden naar je nieuwe @me.com. Dan krijg je iig de Apple bevestigingsmailtjes en aankopen doorgestuurd op je nieuwe adres…

Bijdrager
    Breexz

Misschien kan je een alias me.com adres maken en die gebruiken als apple ID?:P

Edit : Geprobeerd, en failed:p

Bijdrager
    icecream

Is het nog mogelijk om een @me.com adres aan te maken?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.