8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jafd01

Me mac word telkens trager met de dag…..

me iMac word eigenlijk telkens langzamer.

Ik had vroeger programma’s op me macbook pro staan om je mac lekker op ritme te houden.
    Systeem prestaties, onnodige bestanden te wissen, Maakte alles weer lekker netjes.

Maaaaar ik ben het vergeten hoe die apps heten:(

iemand tips van programma’s ? die ik zoek

Bvd,

Bijdrager
    julesp
    Bijdrager
    The JM

Waar merk je aan dat je Mac steeds trager wordt? Zie je extreem hoge waardes staan in de Activiteitenweergave? Die programma’s die je Mac opschonen om ‘m “sneller” te maken zijn een placebo. Ze maken uiteindelijk je systeem alleen maar instabiel.

Bijdrager
    jafd01

het voelt aan alsof ik spyware heb :S

net zoals bij windows als je je pc 10 maanden niet op nieuw geïnstalleerd hebt.
    Begint die telkens slower te worden

Bijdrager
    fatboysmart

Zou normaal gesproken niet moeten kunnen in OS/X. Misschien iets op de achtergrond lopen (Adium of zo). Of kan het zijn dat je harddisk volloopt? 10% vrij is aangeraden als het minimum aan vrije ruimte.

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je al eens herstart? Spyware op de Mac zodat het je systeem vertraagt komt bijna niet voor, is mijn ervaring.

Bijdrager
    Marius1976

Mijn eigen ervaring is, dat naarmate je je mac langer hebt, je steeds meer dingen er mee doet, steeds meer toepassingen open hebt, en steeds meer ‘gewend’ raakt aan de snelheid, en je dus steeds vaker gaat storen aan de seconden dat je moet wachten.

Verder zijn PPC programma’s op een Intel Mac wel traag… gebruik je die misschien?

Groet
    M.

Bijdrager
    MouseMighty

De oplossing staat in de titel van het topic… Word is de boosdoener :P “Me Mac word…” zegt genoeg.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.