8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Fufu

MDA Vario II

Hoi allemaal,

ik heb net een nieuw toestel aangeschaft, de mda vario II. Bij de telefoon krijg je wat 2 cd’s met software erop. Ik heb missing sync al aangeschaft maar nu vraag ik me af wat er op die cds staat en of ik dat wel nodig heb..

Thank You!

Bijdrager
    1973

Wat er op die cd’s staat is niet heel erg interessant, maar je hebt er sowieso Windows voor nodig.

Bijdrager
    l-rs

Uhm, stop ze eens in je MacBook, zou ik zeggen. :innocent:

Maarreh, het zal voornamelijk documentatie zijn, schat ik. En wellicht ActiveSync-spul voor Windows.

MissingSync doet eigenlijk alles (kan ik me herinneren, ik heb al een tijdje geen PocketPC of gelijke meer).

Bijdrager
    Fufu

Ik heb wel altijd hier nog een windows pc staan maar die gebruik ik liever niet :P ..

Hij is nu aan het opladen en wanneer hij klaar is ga ik het allemaal ff proberen.. De cd’s werken niet op de mac.

Bijdrager
    1973

Dit dus :

cd-rom met Microsoft Outlook 2002 en Microsoft ActiveSync 4.0
    Nederlandstalige handleiding en Quick Start Guide

Hier vind je meer. Je hebt alleen (misschien) iets aan de cd met de handleiding.

Bijdrager
    t-kom

Ik heb deze fheun ook maar dan de vario 1.
    De software op de cd zijn 2 progjes voor op je vario.
    en bijde kompleet waardeloos.

De een weet ik niet meer waar voor maar starte niet eends op.

En de ander een gprs data meter en die verkrachte mijn vario dus danig dat ik een harde reset
    nodig had om hem weer goed werkend te krijgen,
    en dus was hij ook weer op de fabrieks instellingen.

Op de andere cd staat een windows versie van outlook.

groetjes Bart

Bijdrager
    Fufu

dit is mijn eerste post vanaf mijn vario en het gaat goed!! is het mogelijk om de gps in de telefoon te unlockeb? alvast bedankt

Bijdrager
    t-kom

Volgends mij zit er geen gps in het toestel zelf ook niet bij het moeder toestel zelf.
    Dat is de HTC TyTN dus zul je gps zelf moeten aansluiten via Bluetooth o.i.d.
    Aan genomen dat je ook gps bedoelt voor navigatie
    en niet gprs voor internetten e.d.

Groetsels Bart

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.