5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Karim Bizid

[MBP]

Beste OMTers,

Ik heb afgelopen juni een MacBook Pro gekocht en heb er, zoals je hier op OMT ook wel terug kunt vinden, al best wel veel gedoe mee gehad…
    Inmiddels al 2 keer een niet functionerende Airport kaart gehad en nu heb ik weer problemen met het volgende:

De machine functioneert prima als ie eenmaal is opgestart, maar daarvoor gaat het mis:

Als ik de machine openklap hoor ik hem wel ontwaken, maar het scherm blijft op zwart.
    Na een minuut of 10 ben ik er dan klaar mee en houd ik mijn Aan/Uit schakelaar 5min. ingedrukt…
    Vervolgens belandt ik dan in het scherm wat je normaliter krijgt als je de mac weer opstart na een volledig lege batterij:

Dit scherm loopt vervolgens ook vast en dan moet ik hem handmatig met de Aan/Uit knop weer herstarten, maar soms herstart hij vanuit dit scherm ook vanzelf.

Wat ook regelmatig gebeurd is dat ik hem ’s nachts op m’n bureau laat staan en in sluimerstand zet…
    Vervolgens ontwaakt hij ‘snachts om het uur vanzelf een aantal seconde en gaat vervolgens weer automatisch in sluimerstand.

Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
    Word het tijd om de schijf weer eens leeg te gooien en er even een nieuwe installatie overheen te gooien?

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik een maandagochtend productie heb, want ook mijn Airport kaart begint er WEER mee op te houden.
    Ik heb nog wel garantie bij mn APR, maar kan het me niet veroorloven om m’n Mac iedere keer een week kwijt te zijn…

Hoor graag van je jullie!

Karim

Bijdrager
    iHam

Moet je de apr vragen het probleem te laten zoeken. Vreemd geval is het wel.

Bijdrager
    tarun

Het lijkt me dat je na zoveel ellende om een leen-laptop kan vragen bij je leverancier.

Bijdrager
    Afroman

Een leenlaptop krijg je echt niet zomaar hoor.

Dries een gevalletje APR voor een lange diagnose idd.

Bijdrager
    Hansi2124

Inderdaad. Lijkt mij niet een gevalletje wat je zelf zou kunnen oplossen zonder je garantie te verliezen. Naar je verkoper dus.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.