9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

mbp verzonden, waar vandaan ?

Mijn bestelling van de mbp is eindelijk verzonden. Waar komen ze vandaan?
    Op hoeveel dagen moet ik normaal gesproken nog rekenen ?

thnks.

Moderator
    Mac Daddy

Waarschijnlijk komt hij uit China. En hoe lang het duurt ligt aan een aantal aspecten.

Maar hier is een topic waarbij meer mensen recentelijk een MB/MBP hebben besteld. Aangezien er net nieuwe modellen uit zijn, willen meer mensen die graag hebben.

Bijdrager
    fozzy

Kan me herinneren dat mijn iMac, en nog een andere, die we tegelijkertijd hadden besteld EEN WEEK bij de douane in Ierland stond, Apple verstuurd via Ierland waarschijnlijk?

Moderator
    Mac Daddy

Nee, er kwamen/komen ook Apple’s uit Ierland. Ik weet niet of dat nog steeds gebeurd namelijk. Er is een applicatie die je kan laten zien waar jouw Mac vandaan komt. Ik weet alleen niet meer hoe dat heet. Ik heb die ooit mijn oude Mac mini en iPod mini laten checken. De ene kwam uit Ierland en de ander uit China.

Bijdrager
    Mr. Jones

Reken een week voor een standaard Mac en 2 weken voor een Mac waarbij je zaken in de configuratie veranderd hebt.

Vanaf moment van bestellen tot aan aflevering.

Bijdrager
    sven-

Je kunt ook Coconut Identity Card gebruiken om te zien waar je Mac vandaan komt en wanneer (in welke periode) hij is geproduceerd.

Moderator
    Mac Daddy

Dat Appje bedoelde ik inderdaad. Alleen de topicstarter heeft zijn MBP nog niet.

Bijdrager
    macjk

Kijk hier eens daar vindt je veel informatie over levertijden van apple producten http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1304543

Bijdrager
    appleimacg5

inmiddels weer aangepast. nu opnieuw een status met verzonden aangemaakt. Was gisteren ook al verzonden maar nu wordt aangegeven dat ie vandaag verzonden is. begrijp niet erg veel van het systeem. zal nog wel even duren…

thnks

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.