8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    deSpaanseRente

MBP sluimerperikelen

Situatieschets: Ik doe het deksel van mijn MBP toe (13 mid2009), scherm gaat uit, allemaal goed en wel, maar na een 10tal seconden gaat het scherm weer voor een paar seconden aan alvorens weer uit te gaan waarna mijn mac pas effectief in sluimerstand gaat..

Dit is sinds 2 weken zo. Buiten dat het voor de rest niet echt een effect heeft is het uiteraard niet normaal. Heeft iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen of hoe ik dit kan verhelpen? SMC and all that hielpen niet, heb zelfs al reinstall gedaan van OSX (snow leopard), ook geen effect..

Thx

Moderator
    Night

Maak eerst eens een nieuw gebruikersaccount aan en kijk eens of het dan nóg gebeurt….

Bijdrager
    deSpaanseRente

Puik idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Snel eens proberen, bedankt voor de tip.

Moderator
    Night

…en?

Bijdrager
    deSpaanseRente

Ik heb het nu 2 keer geprobeerd en hij deed het niet!

Dus het ligt aan iets softwarematig. Maar dat kan veel zijn natuurlijk.

Bijdrager
    Maurits

Heb je bluetooth apparaten aangesloten? die kunnen (met een vinkje in system preferences) je mac uit slaap halen.
    Maar die 10 sec vertraging is toch lastig te verklaren.

Bijdrager
    stavos

Je denkt aan een software matig probleem, maar de re-install van Snow Leopard loste het probleem niet op..?:confused:
    Heb je toevallig hardware aangesloten op je MBP tijdens het sluimeren?

Bijdrager
    deSpaanseRente

Er zijn geen bluetooth-apparaten aangesloten, bluetooth staat standaard af

Aangezien een nieuwe account dit probleem niet heeft kan het niet anders dan een softwareprobleem zijn.. Een re-install is dan ook niet hetzelfde als een clean install.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.