7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Bas517

MBP Retina oplader knippert maar gaat niet aan

Mijn MBP Retina gaat niet meer aan. Wanneer ik op de aan-knop druk verspringt het oranje-laadlampje even naar groen, gaat daarna weer terug naar oranje maar de laptop gaat niet aan. De oplader is slechts enkele weken oud, de laptop komt uit 2015. Ik heb al een SMC-reset gedaan (denk ik), maar dat heeft niet geholpen. Heeft iemand anders nog een tip hoe ik dit op kan lossen?

Bijdrager
    tarun

Hier heeft iemand een mogelijke oplossing gevonden.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Dat gaat over deze lader:

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  EagerB0bNerd.

Moderator
    Night

Is recentelijk iets vervangen in je MBPr? Dan is er een kans dat de connector van je batterij niet goed zit. Dat uit zich o.a. in de klachten die jij beschrijft.

Bijdrager
    Bas517

<p class=”cite”>Night op 15 maart 2018 om 17:20</p>
    Is recentelijk iets vervangen in je MBPr? Dan is er een kans dat de connector van je batterij niet goed zit. Dat uit zich o.a. in de klachten die jij beschrijft.

Niets vervangen, ben naar de Apple Store gegaan. Medewerker heeft de batterij losgehaald waarna hij weer aan ging. Vervolgens kon ik niet inloggen, tab-toets werkte niet naar behoren en nog wat rare dingen. Gaan een nieuwe installatie doen en anders gaat hij weg, want wat zijn reparaties krankzinnig duur!

Bijdrager
    EagerB0bNerd

De oplader is slechts enkele weken oud,

Is wel origineel Apple?

Hoe is de staat van de batterij?

Bijdrager
    Bas517

<p class=”cite”>EagerB0bNerd op 17 maart 2018 om 14:04</p>

De oplader is slechts enkele weken oud,

Is wel origineel Apple?

Hoe is de staat van de batterij?

Originele oplader bij de Mediamarkt vandaan. Staat van de batterij was goed, nooit problemen mee gehad.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.