7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Photovidy

mbp retina 2012

Beste,

Ik heb op dit moment een Mbp mid 2010, maar ik neem de mbp 2012 retina van me pa over. kan je hier wel nog de hdd of ram uitbreiden. want tegenwoordig bij de nieuwe retina’s is hier nog geen sprake van.

Geblokkeerd
    Anoniem

Het geldt voor alle Retina modellen dat ze eigenlijk niet uit te breiden zijn (ze verschillen niet qua design). Misschien dat er een speciale kit bestaat, maar het zal niet zo makkelijk gaan als bij je oude MacBook.

Bijdrager
    Photovidy

sunapple 1 uur geleden #
    Het geldt voor alle Retina modellen dat ze eigenlijk niet uit te breiden zijn (ze verschillen niet qua design). Misschien dat er een speciale kit bestaat, maar het zal niet zo makkelijk gaan als bij je oude MacBook

Oke thanks, volgens mij is dit ook wel flink uitgebreide mbp die van me pa dan. kan ik weer even voorruit.

Bijdrager
    Frank Visser

Oke thanks, volgens mij is dit ook wel flink uitgebreide mbp die van me pa dan. kan ik weer even voorruit.

Het is zeker een hele goede macbook:)

Bijdrager
    SunKeeper

Flashopslag kan wel worden gewisseld met een grotere capaciteit. Alleen zijn winkels of webshops met een ruim aanbod nog zeldzaam. Dit zal in de toekomst waarschijnlijk wel veranderen.

Bijv. iFixit heeft wel wat: http://www.ifixit.com/Apple-Parts/MacBook-Pro-15-Inch-Retina-Drive/IF117-000

Bijdrager
    Chorro
    Photovidy op 23 april 2014

sunapple 1 uur geleden #
    Het geldt voor alle Retina modellen dat ze eigenlijk niet uit te breiden zijn (ze verschillen niet qua design). Misschien dat er een speciale kit bestaat, maar het zal niet zo makkelijk gaan als bij je oude MacBook

Uitgebreid is ie niet, het is het basismodel van toen en er bestonden dus sterkere configuraties. Desalniettemin een snelle laptop die zeker wel wat kan draaien.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.