4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    iceskater77

MBP Pro 2016 keyboard replacement program

Hi,

Ik heb zo’n verschrikkelijk butterfly toetsenbord dat bij het minste geringste haperende toesten heeft, ondanks zeer zorgvuldig en net gebruik.

Nu is er dat vervangingsprogramma en mijn MBP komt daar voor in aanmerking. Nu is mijn vraag; krijg ik dan hetzelfde type toetsenbord met design fout terug of is het een verbeterde versie (3th gen?)?

Als het dezelfde is, heeft het niet veel zin en ga ik denk ik maar Dell XPS kopen of iets dergelijks. Hier valt niet mee te werken….

Bijdrager
    Shmoo

Nee, volgens mij krijg je gewoon hetzelfde product als er al inzit.

Maar dan nog, al zou je het nieuwe systeem krijgen dan tikt dat niet anders dan de voorgaande systeem, het enige verschil is dat er een membraam tussen het vlinderscharnier en de toetsen zit dat al het vadsigheid moet opvangen en voorkomen dat ze gaan klemmen.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Let op, een groot nadeel, hier kan je niet klagen over een Dell XPS.

Toch maar keyboard laten swappen lijkt mij…

Bijdrager
    Aqua1

Mss een rare vraag hier, maar wordt een nieuwe nu wel standaard uitgevoerd met een membraan? En de nieuwe MacBookAir? Die heeft ook een vlindertoetsenbord. Maar ik kon zo snel niet vinden welke versie. Loop je het gevaar (met een nieuwe Air) dat je ook deze problemen gaat krijgen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.