5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sunneh

MBP met accu sluit plots af?

Beste OMT-Leden,

Gister avond kwam ik een raar probleem tegen. Nadat ik zonder stroom aan het werk ging, viel mijn MBP binnen 5 minuten uit. Het enige wat aan stond was Safari + youtube (dus flash). Hierna heb ik hem meteen opnieuw opgestart en viel deze tijdens het opstart scherm na 10 seconde weer uit. Me batterij stond toen nog op 86%.

Nu heb ik me laptop weer gepakt en ben ik dit bericht aan het typen zonder netstroom. Heeft iemand dit probleem weleens?

Ook heb ik nog een vraag over mijn applecare. Mijn MBP is twee jaar oud.. ik heb applecare extra besteld bij mijn MBP maar heb deze nooit geactiveeerd. Toch ben ik op volgens de Online service assistence recht op applecare

”Online

Volgens onze gegevens is uw product gedekt voor service en telefonische ondersteuning onder het AppleCare Protection Plan dat volgens onze schatting vervalt op 15 januari 2010.

Als u denkt dat deze informatie niet nauwkeurig is, kunt u leren om uw dekkingsstatus bij te werken. Bewaar uw kassabon op een veilige plaats. U hebt deze nodig voor garantiebevestiging.

Bezoek de ondersteuningspagina voor MacBook Pro.

Kan ik hiermee bevestigen dat ik recht heb op Applecare?

Inmiddels is wederom me macbook gecrashed dus ben ik verdoemd tot noodstroom.

Met vriendelijke groeten,

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Sunneh

Dus, naar een Apple centre gaan?

Bijdrager
    RobinH
    ”Sunneh”

Dus, naar een Apple centre gaan?

Ja dat denk ik wel ja:wink:
    Als het niet aan de batterij zelf ligt kunnen ze je daar sowieso verder helpen!:D

Bijdrager
    Sunneh

Oke.. net Apple gebeld:

Kon alleen met de eerste lijn praten, deze vertelde me dat mijn batterij er niet onder valt maar ik met een tweede lijn maandag moet bellen. Ze gaan dan kijken of ze een uitzondering kunnen maken..

Zo niet dan heb ik recht om de batterij alsnog gratis te krijgen met mijn applecare toch?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.