11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Man on Fire

MBP Loopt traag bij praktisch elk spel

Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd de gelukkige eigenaar van een MacBook Pro. Ik heb het 2,2 GHz Core 2 Duo model. Naar mijn weten zit daar de relatief snelle 8600GT in. Echter elk spel (Lord of the Ring Return of The king, Cider Ported Need for Speed Underground 2, Call of Duty 2) lopen allemaal dramatisch traag, terwijl ik anderen zeer enthousiast hoor over hoe vloeiend alles loopt. Ik heb de batterij stand op betere prestaties gezet, maar er gebeurd niets positiefs met de frame rate. Ik heb alle updates up to date, en hij staat niet op stroom besparen oid, en er staat verder helemaal niets aan.

Iemand enig id wat ik moet doen om mijn MBP te laten zien wat hij waard is?

Tnx :)

Bijdrager
    KingAchille

Hoeveel RAM zit erin, dat is zeker zo belangrijk!
    Mvg,

Bijdrager
    Man on Fire

Het is de standaard van 2 GB. Het is gewoon het basismodel dat nu te krijgen is bij de mac store :). No more:( no less:)

Enig id waar het aan kan liggen?

Bijdrager
    KingAchille

Wat gebeurt er als je hem aansluit op het lichtnet?
    Mvg,

Bijdrager
    The JM

Heb je misschien de grafische instellingen van het spel te hoog ingesteld? Ik speel hier ook CoD2 op m’n MBP, en draait lekker.

Bijdrager
    Man on Fire

Ik heb hem aan het lichtnet dus daar mag het niet aan liggen, en voor de instellingen die heb ik op low gezet met een resolutie die lager staat dan waar hij hem standaard inzet

Bijdrager
    KingAchille

Ben je zeker dat je het spel draait onder Mac en niet via Parallells of CrossOver toch onder Windows?
    Mvg,

Bijdrager
    Man on Fire

Ik heb geen van beiden. Het is me echter opgevallen dat de Universal versie van Halo vloeiend loopt terwijl die toch wel iets geavanceeder is dan Lord of The Rings Return of the King. Het zou kunnen dat die stiekem toch onder dat “auto-switch” ding van Apple draait. Ik ben ff de naam kwijt, maar het lijkt opgelost. Ik heb ook maar CC Tiberium Wars gekocht en die draait vlekkeloos.

Bedankt anyway

Bijdrager
    KingAchille

Rosetta. Dat zou kunnen. Zijn het Universal spelletjes?
    Mvg,

Bijdrager
    Man on Fire

Ik geloof dat dat het was want ik geloof dat LOTR: ROK al voor de Intel switch bestond, en halo staat nu aangegeven als speciaal Intel gemodified. En hij loopt GLADJES :). Rosetta is idd wat ik zocht. Ik moet zeggen dat CC: Tiberium Wars wel lekker loopt maar misschien dat ik alsnog een bootcamp maak omdat het schijnt dat de hardware er beter (visueel in games, het blijft natuurlijk PRUT windows) op werkt. Spellen als bioshock en dergelijke speel ik liever niet over CrossOver/Parallells.

Wat mijn keuze ook is, zeer bedankt voor alle hulp.

Greetz :)

Bijdrager
    KingAchille

Probeer eens een Universal of Intal based spel te vinden. Ik weet zeker dat ie dan wél goed loopt. Veel plezier!
    Mvg,

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.