5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    AxelVr

MBP kan geen wachwoorden meer opslaan

Hoi ,

ik heb een mbp met Tiger , en heb het vervelende probleem dat hij geen wachtwoorden wil opslaan ,

in Mail vraagt hij telkens het wachtwoord en ook mijn overige wachtwoorden die hij in safari of andere programma’s (fetch , coda , etc..) zou moeten opslaan , doet hij niet meer.

het vreemde is dat als hij opstart automatisch contact maakt met mijn draadloos netwerk , maar als ik hem uit de lijst van gevonden netwerken selecteer , weet hij mijn wachtwoord niet meer.

iemand enig idee wat dit voor een probleem is , en hoe het mss op te lossen is?

Alvast bedankt! ,

Axel

Bijdrager
    Dagaloni

Misschien moet je je paswoord weer even invoeren in sleutelhanger? Anders kan ik zo even niet iets ander bedenken.

Succes!!

Bijdrager
    AxelVr
    ”Dagaloni”

Misschien moet je je paswoord weer even invoeren in sleutelhanger? Anders kan ik zo even niet iets ander bedenken.

Succes!!

hij vraagt wel steeds of ik ze wil opslaan in sleutelhanger , maar dit weigert hij dus , ik zal eens proberen ze in sleutelhanger handmatig in te voeren , maar dit is geen geweldige oplossing natuurlijk…

alvast bedankt!

Bijdrager
    macpro

Gebruik eens de Sleutelhanger EHBO functie van Sleutelhangertoegang. Daarmee kun je eventuele problemen in je sleutelhanger herstellen.

Bijdrager
    iJoost

En zorg ervoor dat het wachtwoord van de sleutelhanger zelf gelijk is aan het wachtwoord waarmee je inlogt op je Mac.

(Als je de installatie-DvD hebt gebruikt om een wachtwoord te resetten is dat bijvoorbeeld al niet meer zo.)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.