1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Calimzo

MBP Jacks ingang/ps3

Hey mensen,

Ik ben al een half jaar eigenaar van een macbook pro. Ik speel zelf vaker spellen erop via dualboot windows.
    Bij mijn spellen heb ik ook vaak een headset nodig, nu heb ik al gemerkt dat er 2 jack ingangen aan de linker kant zitten.
    – 1 voor audio out
    – 2e voor ????, ik vraag me af waarvoor ik deze jack precies kan gebruiken, want het ondersteund geen pink jack (mic/audio in)

(ik maak nu gebruik van een usb headset)

Daarnaast vroeg ik me af (dit is een lastige) is het mogelijk om het geluid van mijn ps3 via mijn macbook pro af te spelen, zodat ik niet alleen de geluiden van mn macbook hoor maar ook die van mn ps3??

Ik ga namelijk via hdmi -> dvi kabel mn ps3 (en tegelijkertijd mijn macbook pro via dvi->Vga kabel) aansluiten aan mn monitor en zoals jullie weten ondersteund Dvi geen geluid dus moet ik het geluid op een aparte manier krijgen..

Mijn monitor heeft alleen een Dvi en Vga ingang.. ik zou boxen aan mn ps3 kunnen aansluiten maar ik speel liever met een headset op… alleen dan hoor ik het geluid van mijn macbook weer niet (teamspeak/ventrilo)… dilemma!:cry:

alvast bedankt:lol:

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.