4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ilias

MBP icm ACD

Mijn MBP is sinds gisteren binnen en ik zou deze graag icm met mijn ACD willen gebruiken.
    Het is dus de bedoeling dat als ik thuiskom en sluit de ACD aan dat de ACD dan het hoofdscherm wordt en de het scherm vd MBP wordt dan de “extended desktop”. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd maar heb lang zitten zoeken zonder succes.

Dus als ik de ACD aansluit dan wordt dit de “extended desktop”.
    Sluit ik dan de MBP dan valt die in slaap, alsook het ACD.
    Laat ik de MBP ontwaken met mijn toetsenbord dan word het ACD het hoofdscherm.

Dit is wat ik te zien krijg:

Moet er normaal niet op één scherm een “1” staan en op het ander een “2”??[/img]

Bijdrager
    Jordy

heel simpel… pak die witte “balk” (die van je screenshot) met je muis en sleep um naar dat andere scherm..:) en je ACD is het hoofdscherm, de volgende keer als je deze op je MBP prikt zal je ACD automatisch je hoofdscherm worden.

Bijdrager
    ilias

Héh, simpel maar niet echt intuïtief (voor mij toch niet) Vond de Windows-variant met de “1” en de “2” toch wat duidelijker.

Bedankt! :wink:

Bijdrager
    Jordy
    ”ilias”

Héh, simpel maar niet echt intuïtief (voor mij toch niet) Vond de Windows-variant met de “1” en de “2” toch wat duidelijker.

Bedankt! :wink:

geen probleem

als je die 2 regels tekst die ook je in je screenshot leest dan lijkt me dat toch vrij duidelijk…

“als u de menubalk wilt verplaatsen, sleept u deze naar een ander beeldscherm” :wink:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.