4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Joeri001

[MBP] Ervaringen met vervangende accu?

Hallo,

Na 6 jaar gebruik gemaakt te hebben van mijn huidige Macbook Pro (Mid 2010) is de batterij toe aan vervanging. Coconut Battery geeft aan dat ik nog 60,7% Capacity heb wat naar mijn gevoel wel lijkt te kloppen. Nu ben ik echter op zoek naar een vervangend exemplaar, ik kom er tal van tegen maar heeft er iemand ervaringen met een specifiek merk?

Ik kom wat info tegen over iFixit en over Yanec. Nu vroeg ik me af of iemand ervaringen heeft met bovenstaande accu’s of wellicht een andere aan zou raden?

Het betreft een Macbook Pro A1286 2.66Ghz 15inch i7.

Bijdrager
    Shmoo

Als het via iFixit verkocht wordt dan kun je er wel vanuit gaan dat het functioneert. Niet de goedkoopste namelijk maar ze hebben wel een reputatie.

Ik heb er ooit een batterij gekocht voor in de iPhone 5 en die werkt gewoon precies hetzelfde als de originele van Apple. Alles bij elkaar was iFixit waarschijnlijk 14,- duurder dan de Turk op de hoek van de straat met een hobby uit China.

Bijdrager
    StefanV

Wat Shmoo zegt, absoluut iFixit! Kost soms iets meer, maar goede kwaliteit en betrouwbare service zijn de paar euro’s extra meer dan waard!

Bijdrager
    nlwinssen

Kijk eens op deze website: http://www.ikfix.nl .Heel goed bedrijf en is ook eigenaar van Macrepair.nl

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.