7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jpunt

MBP: Beeldscherm kapot

Het was wel weer extreem maandag vandaag. Ik kom op school, klap m’n MacbookPro open en driekwart van m’n beeldscherm geeft geen of raar beeld. Het trilt, loopt achter en valt soms helemaal weg. En uiteraard net een maandje (of twee) buiten garantie! Screenshots zien er haarscherp uit, dus ik verwacht dat het m’n beeldscherm (of toevoer daar naartoe) kapot is. Als hij eenmaal warm is werkt de boel wel weer naar behoren trouwens.

Tot nu toe redelijk duidelijk (hoe kut dan ook), maar heeft iemand enig idee hoeveel me dit grapje gaat kosten?

Bijdrager
    casperrrrrrr

Ziet je scherm er zo ongeveer uit als mijn scherm op de foto hieronder?

Bijdrager
    jgmkoster

een nieuw beeldscherm heeft mij een paar maanden geleden 878 euro gekost, inclusief het inbouwen.
    bij mij was mn lcd gebarsten

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Check voor alle zekerheid eens wat voor grafische chip erin zit. Als het een GeForce 8600M GT is zou het ook daar aan kunnen liggen.

Daar heb je extra garantie op. Ik hoop voor jou dat het dat is.

Bijdrager
    casperrrrrrr
    ”MoNdO

Check voor alle zekerheid eens wat voor grafische chip erin zit. Als het een GeForce 8600M GT is zou het ook daar aan kunnen liggen.

Daar heb je extra garantie op. Ik hoop voor jou dat het dat is.

Als hij nou eerst eens antwoord zou geven op mijn vraag zouden we al een stuk verder zijn…
    Ik dacht namelijk eerst ook last te hebben van mijn nVidia 8600 GT videokaart, bleek het om een defect beeldscherm te gaan. Werd buiten de garantie gewoon vergoed. :)

Bijdrager
    Jpunt

Sorry voor m’n late reactie, ik wilde je gelijk even een foto geven van m’n afgekoelde (en dus slechtst uitziende) beeldscherm. Ware het niet dat hij nu weer 100% normaal doet :? Bij mij was het zowiezo minder extreem dan bovenstaande foto, en horizontaal (van onder naar driekwart boven). Als ik weer problemen tegenkom maak ik er gelijk een foto van!

Ik heb trouwens inderdaad een GeForce 8600M GT, maar de Apple Warranty Check geeft met mijn serienummer aan dat ik geen garantie meer heb. Zou de verlenging mbt de videokaart hier niet aangegeven moeten worden?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Nee die garantie is twee jaar op die videokaart. Check.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.