4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    rdesign

MBP anti-glare laten maken?

Hoi OMT,

Ik sta – na een lange tijd sparen – eindelijk op het punt om een i7 MacBook Pro te kopen.
    Nu kan ik voor een vele male goedkopere prijs aan een MBP komen met een glanzend scherm.
    Persoonlijk vind ik dit zeer kut werken, en heb ik dus voorkeur voor een anti-glare scherm…
    Nu mijn vraag: is het mogelijk bij een APR een glanzend scherm om te zetten naar anti-glare?
    En hoeveel zou mij dit gaan kosten? (straks wordt het alsnog duurder, haha.:yum:)

Thnx!

Robbert

Bijdrager
    MacBeer2

Ik denk niet dat dit mogelijk is. De antiglare-schermen worden namelijk in de fabriek voor jou gemonteerd. Wellicht dat een repaircentre van een APR zo’n paneel kan bestellen als reparatieonderdeel. Ik denk (nee, dat weet ik zeker) dat dit een dure grap gaat worden. Kan me niet meer exact prijzen herinneren maar denk in de richting van €500,- als benedengrens.
    Als ik jou was zou ik een nieuwe kopen en voor €50 euro extra die optie als BTO nemen.

Bijdrager
    Maverick9898

Nee ze zetten in de fabriek gewoon een anti-glare erop i.p.v. glare. Ik heb nog nooit gehoord van een APR die dat zou regelen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.