9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    matfon

MBP 15″ kapot scherm

Aloha,

Ik zit met een immens probleem. Ik heb een MBP 15″ van een jaartje oud. Nu heb ik op mijn scherm geduwd (echt niet hard!!) en is het gebarsten, geen garantie, +-€600 kosten. Nu vroeg ik me af of er iemand een kapotte MBP weet, waar ik eventueel het scherm van zou kunnen ‘gebruiken’. Voor de rest is er niets aan, ik kan hem aansluiten op mijn cinema display en alles werkt schitterend. Maar €600 vind ik wel veel geld voor een nieuw scherm.
    Kan iemand me helpen?

tnx

Bijdrager
    boekeloo

Ik heb het net achter de rug. Kostte bij mij nog even meer!!! (gewoon een macBook).

Kan jij een macbook pro uit elkaar halen??

Bijdrager
    carpebios

Dit kan toch niet komen van er op te duwen, dat scherm is hartstikke stevig materiaal.
    Heb je geduwd toen hij open stond of dicht was?

Bijdrager
    Buzzin Hornet

http://www.ifixit.com/MacBook-Parts/MacBook-Pro-15-Inch-2-2-2-4-GHz-Core-2-Duo-Display-Assembly/IF185-068
    Zelfs bij ifixit kosten losse schermen 1000 dollar, ik hoop dat je een 2e hands ergens kunt vinden. Ebay geen optie?

Bijdrager
    rednesed

Nu ik dit heb gelezen ga ik mijn macbook met net iets meer liefde behandelen dan op een reguliere weekdag. Hopelijk lukt het je er één te vinden. Succes

Bijdrager
    matfon

@ carpebios: Stond open met mijn scherm naar iemand gericht (om iets te tonen) en draaide hem terug met mijn duim op het scherm rechtsonder… Heb echt niet hard geduwd en ik dacht idd dat het wat steviger was het materiaal.. Ik kan dat niet uit elkaar halen maar ik zal zeker wel iemand vinden die het kan…

@boekeloo
    : Hoeveel heb je dan precies betaald? Ze zeggen €450 + werkuren dusja ik schat een €700 of zelfs meer voor die van mij…

Bijdrager
    boekeloo

Ik heb 791 euri’s betaald. Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen 600 ex btw (dat is dus 720 betaalden). Ik was dus best duur uit. Wel een Apple Servicecentre oid.

Bijdrager
    gtalien

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb echter wel al een nieuw LCD-panel besteld via eBay (280 euro)…

Als je een beetje handig bent kun je gewoon zelf dat LCD-schermpje vervangen in plaats van het hele display (dus inclusief aluminium behuizing, iSight, etc.)

Bijdrager
    Apfel

Misschien kan dit bedrijf wat voor je doen ReplaceDirect ongeveer €200. voor een 15″ scherm binnen een week gerepareerd, no cure no pay.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.