8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Marius1976

MBP 13" wordt (pas?) 30 september geleverd

Hoi!

Ik heb zitten zoeken (maar niet gevonden) naar een topic waarin je iets kwijt kunt over de levertijd van je bestelling in de online Apple store.

Kan iemand hier wat mee?

Ik heb een 13″ MBP besteld, met in plaats van de 320GB harddisk een 128GB SSD.

Hierdoor is de levertijd van ‘direct’ veranderd in 3 werkdagen.

Echter staat nu in de bevestiging dat de levering op 30 september is.

Weet iemand waarom dat is? Is dat gewoon een ‘veiligheidsmarge’ die ze inbouwen, of kan dit betekenen dat het gerucht dat er spoedig een update van de MBP komt, hier iets mee te maken heeft.

Natuurlijk weten jullie net zo veel of weinig als ik… maar het zou kunnen dat er iemand ervaring heeft op dit vlak!?

Thanks for de info of het meedenken.
    En als dit topic hier niet had moeten staan… een hint waarop ik had moeten zoeken zou dan niet gek zijn!

Groetjes
    Marius

Bijdrager

Levertijd = verzenddatum, dus als er staat 3 dagen, dan betekend dat hij binnen 3 dagen word verstuurd, en dan duurt het nog even voordat hij geleverd word.

Bijdrager
    Wijtze

Waarschijnlijk wordt de mbp over drie dagen verstuurd dus verzonden het duurt dan nog een aantal dagen dat hij geleverd wordt. 30 sept is dan de verwachte lever datum.

Bijdrager
    RobApple

De levertijd van AppleStore van computers met Upgrades bedraagt doorgaans 10-15 werkdagen.
    SSD128GB is een Upgrade.

Bijdrager
    Marius1976

@MartijnH en Wijtze

3 werkdagen = maandag 19, dinsdag 20, woensdag 21 september.

Als het dan nog 9 dagen duurt (dan is het de 30e) voor hij inderdaad geleverd wordt, dan komt hij zeker met de postkoets?

Ik dacht dus: hmmm of ze bouwen een gigantische marge in, of er gaat iets gebeuren.

Maar als RobApple zegt dat upgrades maken dat eea (veel) langer duurt, dan snap ik het…

Greetz
    M.

Bijdrager
    me.com

Mac’s die zijn besteld met meer geheugen, SSD-schijven of high resolution screen worden gefabriceerd in (meestal) China en worden vanuit daar verstuurd naar de klant in plaats van dat de Mac wordt verstuurd vanuit een magazijn hier in Nederland.

Daarom duurt het langer voordat je een CTO Mac in huis hebt.

Bijdrager
    MacMartino

Je kunt m wellicht afbestellen: de Macbook Pro 13″ kost nu 999 bij Dixons…

Bijdrager
    Marius1976

Ach… ik zie wel.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.