4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    JustRolf

MBP '11 Upgraden

Hallo,

Ik heb een MacBook Pro begin 2011 en ik merk dat de prestaties langzamerhand wel iets afnemen. Daarom zat ik te denken aan een upgrade in de hardware van de MacBook.

Bij aankoop zat er 2X 2GB in elke geheugenslot. Ik denk erover om deze te vervangen voor 2X 4GB in elk slot.
    Deze twee geheugenkaarten zijn dan samen 70 euro.

Ik zat verder te denken om een SSD te plaatsen in mijn MacBook.. Is dit een verstandige keuze? En waar kan ik vinden welke SSD schijven geschikt zijn voor mijn MacBook? En welke richtprijs zit ik dan aan te denken? Ik heb niet meer dan 120 GB nodig.

Alvast bedankt voor de hulp.

Bijdrager
    SunKeeper

Welk geheugen heb je gevonden? Dan kunnen we meteen verzekeren of dat de juiste zijn die je moet hebben.

Qua SSD ligt het er net aan welk merk je persoonlijk het meest aanstaat. Als je het aan mij vraagt zou ik je de Samsung 840 aanraden. Waaruit je weer kan kiezen tussen de Evo voor ± € 75,- of de Pro voor ± € 100,- (beide prijzen zijn de 120GB-variant)
    Technisch gezien verschillen ze niet veel. De Pro heeft wel langere garantie en wordt als betrouwbaarder gezien omdat die al langere tijd op de markt is.

Bijdrager
    JustRolf

Ik heb de Samsung 840 EVO 120GB en Corsair SODIMM DDR3 1333-8GB (2x4GB) in gedachten..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.