9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager

MBA EFI Firmware Update 2.2 loopt vast

Net mijn iMac terug van een reparatie. Nu met 10 min geleden mijn MBA geüpdate naar dr EFI Firmware Update 2. Alleen bij het uitschakelen blijft hij op het grijze met molentje hangen. Hoe lang is dit normaal?!

Bijdrager

Heb het er maar op gegokt en uitgedrukt. Hij doet het weer. Gelukkig!

Bijdrager
    syltheboy

Had je hem wel op netstroom? :slant:

Bijdrager

Nee, had ook eerlijk gezegd nergens gelezen dat dat moest.

Bijdrager
    Wijtze

Pop-up bij het installeren van de EFI Firmware update:

Met de MacBook Air-EFI-updater werkt u de EFI-firmware van uw notebookcomputer bij. Het netsnoer van de computer moet zijn aangesloten op de computer en een werkend stopcontact. Nadat uw MacBook Air opnieuw is opgestart, verschijnt er een grijs scherm met een statusbalk die de voortgang van het bijwerken aangeeft. Het installeren van de update duurt enkele minuten. Laat uw MacBook Air met rust en zet deze niet uit tijdens het bijwerken.

Bijdrager

Ah oke, dat had ik niet gelezen, thanks dan begrijp ik ook waarom hij dat deed!

Bijdrager
    Flatchoo

Ik heb de update ook uitgevoerd zonder netsnoer. Heb nergens problemen mee gehad, echter had ik nog 90% batterij percentage.

Bijdrager
    nebilem

Ik heb die update gisteren ook geïnstalleerd en ik heb zeker weten een melding gekregen dat ik het moest aansluiten aan een netstroom.

Ik denk dat je een beetje te snel was met klikken.

Bijdrager
    syltheboy

Bij de vorige update had ik dat ook. Ik dacht gewoon van; ‘Installeren die handel!’, maar later las ik die informatie pas.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.