13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    JFigaro34

MB ruimte Gmail blijft maar oplopen!…

Ik weet niet of dit ook bij jullie het geval is, maar de hoeveelheid ruimte MB van mijn Gmail blijft toenemen:wink:
    Ik weet dat afgelopen maand de Gmail van 1GB naar 2GB is verhoogd, maar nu is ie al over de 2 GB heen en blijft met de dag oplopen lijkt het.
    Iemand wat meer info hierover misschien?:|

Bijdrager
    himac

mijn Gmail

=——–=
    You are currently using 1 MB (0%) of your 2057 MB.
    -=====-

nie slecht:P al krijg ik ‘m nooit vol :mrgreen:

Bijdrager
    Sachin

Geen probleem. Theoretisch 2GB limiet maar praktisch is er geen limiet 8)

Bijdrager
    windowsinthewindow

ook bij mij

You are currently using 24 MB (1%) of your 2057 MB.
    Gmail view: standard | basic HTML Learn more

Bijdrager
    JFigaro34

als je niet ingelogd bent in je gmail dan zie je op de volgende link een teller lopen en die blijft maar oplopennnnnnnnnnn :lol:

http://gmail.google.com/

Bijdrager
    Hobbes

Laten we hier verder gaan
    Daar waren we toch al bezig:wink:

Bijdrager
    rvanloosen

Het idee van Gmail was toch ook infinity + 1

zie gmail.com:

A Google approach to email.

Gmail is an experiment in a new kind of webmail, built on the idea that you should never have to delete mail and you should always be able to find the message you want. The key features are:

Search, don’t sort.
    Use Google search to find the exact message you want, no matter when it was sent or received.

Don’t throw anything away.
    2057.906124 megabytes (and counting) of free storage so you’ll never need to delete another message.

Keep it all in context.
    Each message is grouped with all its replies and displayed as a conversation.

No pop-up ads. No untargeted banners.
    You see only relevant text ads and links to related web pages of interest.

Bijdrager
    sabine

nu we het toch over gmail hebben: ik heb toch wel een probleem met gmail, want ik kan geen grote bestanden (ca. 10 tot 50mb) versturen of ontvangen, ook 5mb is al een probleem. iemand misschien een idee?

Bijdrager
    I-think

en ik kom niet meer op de gmail site maar dat zal wel aan mijn internetverbinding liggen ofzo……..
    Wel balen, maar hij gaat het wel weer doen(hoop ik althans:wink: ).
    Maar leuk initatief, maar google is ook wel slim:niemand gebruikt het helemaal maar mensen gaan wel naar degene met de meeste ruimte maar als iedereen zen 2 gb(en counting) volgooit loopt de boel daar echt hopeloos vast!!
    Maar ik heb ook het idee dat het nu langzamer gaat of niet?

Bijdrager
    rvanloosen

Als je in help van Gmail kijkt zie je dat de maximum grootte van een mail 10 mb is. Verder denk ik dat het verzenden van een 5mb mail gewoon langer duurt, is toch altijd zo?

Bijdrager
    sabine

Hmm ik had zelf ook kunnen bedenken om in de help te kijken. Oeps voel me een beetje dom nu…but thanks…anders had ik nu nog lopen mopperen 8)

Bijdrager
    rvanloosen

Dat is nergens voor nodig. We zijn hier om elkaar te helpen. (ook met zoeken) :wink: :lol:

Bijdrager
    Vin

ja en een email programma moet een bestand coderen alvorens het verstuurd kan worden. Daarbij loopt het aantal mb’s(kb’s) ook op…. Dus je kan in praktijk maar 8 mb versturen ofzo ipv 10…..

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.