12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

Mb pro, iMac 24″, Sony HD- 1080i camera en nu????

Nu wil ik monteren en uiteindelijk ook branden in blue ray. Via hdmi van camera naar Sony bravia is ongelofelijk.. Maar lijkt me toch handig om ook te archiveren. Blue ray branden? Wat is een goede betaalbare brander die naadloos werkt met Apple? Welk brandprogramma of kan ik rechtstreeks vanuit iMovie branden zonder Tussenkomst van toast titanium.?

Thnks

Bijdrager
    Hostyle

Bij mijn weten heeft Apple nog geen ondersteuning voor Blue Ray in iMovie, alleen in Final Cut Pro met de nieuwste updates. Daar heb je dus nog steeds Toast voor nodig (tenzij je FCP al hebt met de nieuwste update).

Met de rest kan ik je zo even niet helpen, maar daar komt vast nog wel een reactie op:wink:

Bijdrager
    stijn23

Als je een iMovie project wil branden, moet je dat eerst naar iDVD exporteren. Daar kan je dan DVD’s branden, maar zoals hostyle al zei, biedt apple daar geen ondersteuning voor blue ray.

Bijdrager
    i93Jeffrey

Toast 10 kan Blu-ray branden.
    Apple zal in Snow Leopard denk ik wel ondersteuning voor Blu-ray hebben.
    Dit is wel een goede Blu-ray brander http://bit.ly/3rXOrz
    Blu-ray

Bijdrager
    Brambo1978

Weet iemand dan wat de beste exportinstellingen zijn voor 1080i (avchd neem ik aan van sony) in imovie of final cut . Zit hier ook al weken,maanden mee te klooien.:x

Moderator
    Rivanov

In Compressor kun je toch gewoon zeggen, dat je het bestand naar een HD schijf wilt zetten. Dan maakt Compressor er automatisch het juiste bestand van.

Bijdrager
    bedhead

Natuurlijk heeft wel niet iedereen compressor…

Moderator
    Rivanov

Had het tegen Brambo, die zelf over Final Cut begon!;)
    Dan is het nog geen zekerheid dat ie Compressor heeft, maar het kan natuurlijk!

Bijdrager
    Godfather

Even voor de duidelijkheid, iDVD doet dat niet omdat het… iDVD is. Er zal dan iets van iBlueray moeten komen.

Bijdrager
    stel maar
    ”Rivanov”

Had het tegen Brambo, die zelf over Final Cut begon!;)
    Dan is het nog geen zekerheid dat ie Compressor heeft, maar het kan natuurlijk!

en hoe kan het dan anders?

Bijdrager
    Brambo1978

Hoi Rivanov,

Stuur je wel een prive mail ivm compressor een aantal vraagjes, maar omdat ik meer met imovie werk wil ik ook wel weten wat de andere mogelijkheden zijn.

Moderator
    Rivanov

Topic verplaatst naar Video.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.