12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Ilios

Maxtor NAS probleem

ik heb een Maxtor shared storage drive aangesloten op mijn router, alleen ik weet de gebruikersnaam en password niet meer, hoe kan ik de schijf resetten of de naam en wachtwoord achterhalen?

Bijdrager
    –help

RTFM ?

Bijdrager
    Pieterr

Zet er dan wel even de goede link bij…

Bijdrager
    Ilios

bmwmaster bedankt voor je trieste reactie.. ik ben blij dat je je mede wereld burger zo goed kan helpen door je post.. ik stel voor dat jij je vanaf nu beter kan bezig houden met dumpert.nl

Bijdrager
    –help
    ”Ilios”

bmwmaster bedankt voor je trieste reactie.. ik ben blij dat je je mede wereld burger zo goed kan helpen door je post.. ik stel voor dat jij je vanaf nu beter kan bezig houden met dumpert.nl

[size=9:7450b0df66]Komop zeg een beetje zoekwerk had je zelf ook wel kunnen doen … dan krijg je dit soort hoge niveau reacties;) Gewoon gevaletjes handleiding lezen.[/size:7450b0df66]

Bijdrager
    Ilios

ik heb de handleiding dus niet.. kom op een beetje denkwerk is ook geen gemis

Bijdrager
    LordChaos
    ”Ilios”

ik heb de handleiding dus niet.. kom op een beetje denkwerk is ook geen gemis

Nou, misschien had je kunnen bedenken dat we misschien het type Maxtor willen weten ? Wellicht kan je daarmee beginnen.

Bijdrager
    Ilios

model: shares storage drive

Bijdrager
    LordChaos
    ”Ilios”

model: shares storage drive

Okay, dat slaat helemaal nergens op, dat moet je toch ook begrijpen ? Zo kun je geen hulp verwachten, ga naar de Maxtor site en vertel ons welk type je hebt zodat we je beter kunnen helpen.

Bijdrager
    Ilios

http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/2068-1.jpg

deze is het.. ik keek achterop en daar stond dat het model: shared storage drive is

Bijdrager
    mollie319

is het nou in ieder geval gelukt, middels de link van LordChaos?

anders heb je hier nog een handleiding, zal voor alle modellen wel hetzelfde werken lijkt me.
    op pagina 12 vind je hoe je hem moet resetten!
    http://www.seagate.com/staticfiles/maxtor/en_us/documentation/installation_guides/maxtorsharedstorage_installation_guide.pdf

Typenummer van de drive helpt ook altijd bij zoeken naar informatie.

Groeten,

Marcel

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.