13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    rainman

Maximum aantal apps op de iPod touch ?

Naar mijn Ipod Touch worden niet alle Apps gesync-ed.
    Kan het zijn dat ik aan het maximum aantal apps zit ?
    Ik heb er nu 158 in mijn Itunes library staan.

Bijdrager
    carpebios

Wat een hypothetische vraag.
    Is je schijfruimte misschien op?

Bijdrager
    Jesse

er is toch ook zoiets van, maximaal 10 homescreens? weet ik niet zeker hoor!

Bijdrager
    tiny

Ik zou er gewoon een stuk of 100 af gooien. Zoveel apps is vragen om moeilijkheden. Grote kans dat je er eentje tussen hebt die slecht in elkaar gezet is en die verziekt het vervolgens voor de rest. Ik heb met veel minder apps al een boel gelazer gehad. Nu heb ik er totaal (inclusief de eigen apps) 37 op mijn iPod Touch en dat werkt prima…

Bijdrager
    MacBoot

In totaal kunnen er 144 (9 pagina’s van 16 iconen elk) op je homescreen. Maar je hebt natuurlijk ook de standaard iconen waar je rekening mee moet houden. Hoeveel dit er zijn op de iPod Touch weet ik niet.

Geblokkeerd
    Anoniem

Het antwoord is al gegeven, maar ik sta eigenlijk versteld van de hoeveelheid apps die je op je iPod
    wilt hebben… allemachtig! Gebruik je ze ook allemaal?! O.O

Bijdrager
    dspiers

9 pagina’s is de max. En daar zitten je web apps ook nog tussen.

Bijdrager
    Sunneh
    ”joram”

Het antwoord is al gegeven, maar ik sta eigenlijk versteld van de hoeveelheid apps die je op je iPod

Ik gok dat hij zich nooit zal vervelen.. iPod Touch met muziek, wifi en 140+ apps.. haha

Bijdrager
    SebastienK
    ”tiny”

Ik zou er gewoon een stuk of 100 af gooien. Zoveel apps is vragen om moeilijkheden. Grote kans dat je er eentje tussen hebt die slecht in elkaar gezet is en die verziekt het vervolgens voor de rest. Ik heb met veel minder apps al een boel gelazer gehad. Nu heb ik er totaal (inclusief de eigen apps) 37 op mijn iPod Touch en dat werkt prima…

Hoe zou één slecht geschreven app het kunnen verzieken voor de andere apps? Die apps kunnen niet in de achtergrond draaien dus een slecht geschreven app kan enkel zijn eigen gebruik verzieken maar niet dat van andere.

Bijdrager
    SebastienK

edit : foute topic

Bijdrager
    Mudshark
    ”Sunneh”
    ”joram”

Ik gok dat hij zich nooit zal vervelen.. iPod Touch met muziek, wifi en 140+ apps.. haha

Zo lachwekkend vind ik het niet. Ik loop ook tegen het maximum aan. En met elke dag 10 nieuwe apps wed ik dat er veel mensen last mee krijgen.

Ik heb 9 schermen, niet allemaal vol, omdat je het een beetje gesorteerd wilt hebben, games bij games, fun bij fun enz.

Het is echt nodig dat ze dit gaan oplossen, bijv. een map waar je meerdere apps onder kunt hangen, of met een drop down menu. Of 9 paginas per soort app. Hoe dan ook, zoals het nu is, wordt het een ongeorganiseerde bende!

:(

Bijdrager
    rainman
    ”Mudshark”
    ”Sunneh”
    ”joram”

Zo lachwekkend vind ik het niet. Ik loop ook tegen het maximum aan. En met elke dag 10 nieuwe apps wed ik dat er veel mensen last mee krijgen.

Ik heb 9 schermen, niet allemaal vol, omdat je het een beetje gesorteerd wilt hebben, games bij games, fun bij fun enz.

Het is echt nodig dat ze dit gaan oplossen, bijv. een map waar je meerdere apps onder kunt hangen, of met een drop down menu. Of 9 paginas per soort app. Hoe dan ook, zoals het nu is, wordt het een ongeorganiseerde bende!

:(

Helemaal mee eens en nog vervelender is als je de updates van je apps installeert, dat je alles weer opnieuw op de juiste volgorde kan zetten.

Bijdrager
    The JM
    ”rainman”

…nog vervelender is als je de updates van je apps installeert, dat je alles weer opnieuw op de juiste volgorde kan zetten.

Daar heb ik geen last meer van sinds 2.1. Ik update apps via iTunes.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.