8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Mickeymii

Mavericks installatie mislukt

ik heb vandaag geprobeerd Mavericks te installeren maar ik krijg telkens een foutmelding tijdens het installeren. Ik krijg de melding dat er geen herstelsysteem kan worden aangemaakt. Ik wordt verwezen naar apple.com/nl/support/no-recovery maar daar word ik ook niet veel wijzer van. Iemand een idee?

Bijdrager
    ronvgs

Heb je wel genoeg schijfruimte?

Bijdrager
    Beech

Hier heb ik al een topic over gemaakt.

Bijdrager
    Mickeymii

ja ik heb genoeg ruimte. Moet ik dus een HD hebben om een time machine backup te maken?

Bijdrager
    Beech

Ik heb een TM-backup èn een CCC-backup. Daar ligt het dus niet aan. Wel had ik indertijd een vervangende HD met Lion + herstelpartitie. Daar heb ik ML over heen gezet. ML heb ik gedownload uit de Apple Store, omdat ik een nieuwe Mac Mini had gekocht met Lion, en het recht op een gratis ML. Die heb ik op een USB-stick gezet en vervolgens op mijn iMac (eind 2009. nieuwe HD). De herstelpartitie zal wel verdwenen zijn, of is nog van Lion, die overschreven is.

Bijdrager
    Mickeymii

Ik heb nu iets doms gedaan met de partities. Ik kan nu helemaal niet meer in mn mac komen. Ik heb de snow leopard dvd erin gedaan en deze gestart maar er gebeurt niks. Is er manier om os x opnieuw te installeren? Ik zal mn bestanden wel kwijtraken maar dat maakt me niet zoveel uit want het meeste heb ik gebackuped.

Bijdrager
    Mickeymii

Oh sorry. Snow leopard start wel het duurde alleen heel lang

Bijdrager
    vroen

Ik krijg dezelfde foutmelding
    ‘Ik krijg de melding dat er geen herstelsysteem kan worden aangemaakt. Ik wordt verwezen naar apple.com/nl/support/no-recovery maar daar word ik ook niet veel wijzer van. Iemand een idee?’
    Wie heeft de oplossing?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.