3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Verf

Mavericks facebook video calling

Hoi!

Zo net Mavericks ge├»nstalleerd, super update (gratis), al m’n adobe apps werken nog prima, lekker vlot, heel tevreden.
    Alleen dan 1 probleempje, videobellen via Facebook, een functie die ik toch vaak gebruik, werkt niet meer. Het icoontje is gedisabled, na wat googlen vond ik ergens een tutorial van 2011 om je gebruikersagent in safar (het ging hier wel over lion)i aan te passen naar een andere browser. Als ik dat doe komt het icoontje terug maar bellen geeft een foutmelding, de javasoftware die nodig is om te bellen opnieuw installeren helpt ook niet. In chrome heb ik hetzelfde probleem. Ik vind dit best vervelend, kan iemand me hier misschien mee helpen?

Bedankt!

Bijdrager
    Heliasje

bij werkt het ook niet meer sinds mavericks, weet niet wat het probleem is. Hoop dat het wordt opgelost bij de volgende update.

Bijdrager
    SunKeeper

Het probleem is Java, wat geblokkeerd wordt.
    Dit zul je op Windows niet hebben, maar feit blijft dat Java overal gevaarlijk is en zal blijven.

Beste oplossing is dat Facebook van Java af stapt en deze functie op een andere manier in elkaar bouwt. Vast wel te realiseren met HTML5.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.