5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dsm

Mavericks-bugs ter info

Voor eenieder die nog twijfelt om wel of niet op Mavericks over te stappen meld ik even dat niet alle beveiligingssoftware onder Mavericks goed draait. Bij mij draait Kaspersky Internet Security For Mac niet meer en draai -in afwachting van een update- maar even op Avast.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Persoonlijk ervaarde ik dat mijn Mac in Mavericks al twee keer compleet is vastgelopen. (Roterende strandbal). Force quit hielp niet meer dus moest ik de aan-uitknop gebruiken. Vectorworks 2008 werkt niet meer. Voor de rest geen problemen.

Bijdrager
    SunKeeper

Is er al ooit antivirussoftware geweest die ├╝berhaupt werkt op een Mac?

:lol:

Bijdrager
    Winkie56

Ja, ESET met Cyber Security (evt Pro) > de makers van NOD32 hebben een aantal jaren geleden (2010) een antivirus programma gemaakt, waarbij iedere Mac gebruiker op zijn/haar voorhoofd wees, of ze gek geworden zijn… Maar goed, ik heb dit programma wel aangeschaft en het werkt prima, zeker een goede beveiliging voor de shit welke door Windows computers het Net op worden gejaagd, via Internet en Email…

Bijdrager
    Nusherman

Ik heb al een aantal keren met Kaspersky kontakt gehad over een probleem met afbeeldingen in m’n email en sommige websites.
    Men wil mij niet verder helpen totdat ik mijn OS 10.9 terugrol naar OS 10.8. Daardoor kwam ik er achter dat Kaspersky Internet security nog niet klaar is voor OS 10.9. Dit zag ik op de engelse site:

Compatibility of Kaspersky Internet Security for Mac with Mac OS X Mavericks (10.9)
    Back to “Troubleshooting” section
    ID: 10623
    Complexity
    2013 Oct 30

At this time Kaspersky Internet Security for Mac does not currently support Mac OS X Mavericks (10.9). Our developers are currently working on a patch to support this latest OS and hope to have it released the first week of November. An updated installation package including the patch should be available shortly hereafter.

We apologize for any inconvenience and appreciate your patience.

Please check back to this article for updates.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.