9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Sylvester

Mastercard wordt niet aanvaard

Plots krijg ik een melding dat de automatische betaling met de Mastercard fout loopt.

Ik open de link en kom dus in iTunes uit. Daarin kan ik de betaalgegevens wijzigen.

Nu probeer ik dat maar dat lukt niet.

Men meld dat de kaart is vervallen. Dat zou kunnen dat ik een nieuwe heb, maar dat is toch al een tijdje geleden. Dus ik probeer de nieuwe gegevens aan te passen, maar dat lukt niet. Hij wordt telkens geweigerd.

Men zegt dan dat ik de betaalmethode moet verwijderen en opnieuw aanmaken. Maar dat gaat ook niet want dan komt er de melding dat de beheerder minstens één betaalmethode moet hebben.

Hoe kan ik die dan verwijderen?

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    Sylvester

Ja dat weet ik. Maar dat werkt niet. Ik kan de enige betaalmethode niet verwijderen omdat het gezinshoofd minstens één betaalmethode moet hebben.

De betaalmethode is blijkbaar verlopen, maar dat kan niet. Als ik iets probeer te wijzigen lukt het niet.

Bijdrager
    tarun

Voeg eerste de nieuwe toe en verwijder daarna de oude creditcard?

Bijdrager
    Sylvester

Dat gaat niet, dan zegt hij dat die kaart al bestaat. Het is dezelfde kaartnummer.

Ondertussen weet ik dat de kaartgegevens niet in orde zijn. Ik heb contact gehad met MasterCard en die hebben dit bevestigd. Ik krijg een nieuwe en dan zien we wel verder.

Bijdrager
    RW076

Neem een Visa? Nee flauw, maar je zou wel (tijdelijk) een andere betaaloptie kunnen instellen (iTunes card).

Bijdrager
    tarun

Als mijn Mastercard is verlopen wijzig ik gewoon de datum. Geen probleem. Was jij veel te laat? Of is er een ander probleem.

Bijdrager
    Sylvester

Ik weet eigenlijk niet wat het probleem was.

Bijdrager
    RW076
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.