6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    VijayWeemhoff

Maschine 2e hands gekocht, HELP! :(

Hallo allemaal!
    Ik heb net een 2e hands Maschine gekocht (heel gave controller om muziek mee te maken), alleen (dit deed mn mac wel vaker) spuugt hij steeds de instal CD eruit. Ik heb al een beetje rond gespeurd op het forum van Native Instruments zelf, alleen kan niet echt een oplossing vinden. Ik heb wel serial code op de achterkant van CD hoesje, en de mensen waren heel aardig en ik verdenk ze van niks. alleen wil ik wel nu heel graag met me apparaat met de software aan de gang!
    Please Help!
    Vr. Grt. Vijay Weemhoff

Bijdrager
    KarelWillem

Is dat de enige CD die je Mac uitspuugt?

– Zo ja, dan zul je toch een nieuwe CD moeten aanvragen bij Native.
    – Zo nee, dan is er wat met je drive aan de hand, en moet je niet bij Native zijn.

Geblokkeerd
    Bento

Kijk even op de site van Native. Vaak kan je de software ook downloaden.

Bijdrager
    johnkeates

Gewoon downloaden, serial goed bewaren, problem solved.:)

Bijdrager
    cids

Zorg wel dat de vorige eigenaren de software gederegistreerd (is dat een woord?) hebben! Anders kan jij het serienummer niet meer registreren…

Bijdrager
    VijayWeemhoff

Hallo!
    Wat veel reacties! Hij spuugt wel meer cd’s uit, ik gebruik niet zo heel veel cd’s dus dat is niet zo erg.
    Ik ben nu van piratebay.org een fullinstalDVD aan het downloaden, en dan gebruik ik wel de serial die achter op het DVD’tje staat. Hoop wel dat ik nu de hele library krijg, de groote is 4,32GB maar volgens mij was er soundlibrary van ongeveer 5 of 6 GB

Ik heb ook contact opgenomen met NI, ze zeiden dat ik de oude gebruikers hun account moest laten sturen met serial code, dus dat mailtje heb ik naar hun door gestuurd. En als het goed is word dan die code verwijderd van hun account en kan ik die code gebruiken.
    Dank!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.